hui som det handles.. :D

Dollface

Forumet er livet
VIP
I dag fikk jeg jammen meg kjøpt vippestol.. 
Kikka på bilstol igjen.. får jo ikke bestemt meg 
På fredagen var det klesshopping... 
Fortsetter jeg i dette tempoet er jeg ferdig i mai.. haha..

Må være morsomt å handle da ;D har selv ikke handlet noe til nå ;)

litjejenta skrev:

litt på hver lønning, så blir det ikke så dype innhogg :D
Skal pusse opp to soverom og veranda og inngangsparti også før babyen kommer, så det er nok å bruke penger på 

moro med shopping ;) tør ikke kjøpe noe før ul på torsdag.. men det blir nok som du sier greit å ta litt på hver lønn. vi har fortsatt også litt oppussing igjen så greit å dele opp utgiftene ;) 

Så gøy! :D
Elsker babyshopping, er så koselig :)

Har bare kjøpt noe nøytralt tøy i str 50/56 og en liten babykurv ..
Men etter UL neste uke om de ser kjønn så blir garantert litt shopping :D 

Moro da emoticon

Har shoppa en del jeg og, greit å få litt og litt i hus..

Dollface skrev:

litjejenta skrev:

litt på hver lønning, så blir det ikke så dype innhogg :D
Skal pusse opp to soverom og veranda og inngangsparti også før babyen kommer, så det er nok å bruke penger på 

Ja du sier noe der:) Tenkte å bruke feriepenger og skattepenger, derfor har ikke jeg handlet noe ennå:)

Gleder meg til ultralyden, så jeg kan begynne å handle litt jeg også :) er såå kjedelig med kjønnsnøytralt, har dessuten allerede kjøpt de fine nøytrale klærne :p

Eneste jeg skal kjøpe er vugge og bitte litt klær. Hvis det er gutt. Hvis det blir jente, så har jeg alt jeg trenger. Dessverre, for jeg elsker shopping!

Samme her,jeg får en gutt til,og blir "snytt" for shopping føler jeg hehe ;) Men sparer mye penger på samme kjønn da, og nå fortsetter jeg å kjøpe dyrere tøy i Danmark til poden,skal jo brukes engang til hehe :)
Eneste jeg skal kjøpe inn er ny sprinkelseng etterhvert men haster ikke,har vogga etter gullet, også søskenvogn.

Men shoppet som en gal til gullet husker jeg, var den morsomste shoppingen ever :)

Elsker å handle babyting!! Jeg har tvillingguter fra før, og nå skal jeg få ei jente!!! Så jeg må jo ha litt jente ting oxo:) Har kjøpt litt rosa klær og sengetøy:) Gleder meg til tiden fremover!

Så gøy :D Jeg gleder meg masse til jeg har vert på ul neste uke:) Da blir det nok shopping snart:) hehe
Har kun kjøpt noen nøytrale klær nå.. :)

Å så moro :)  Her har vi liksom alt etter forrige. Og siden det blir samme kjønn også så har vi jo MASSE klær!!! Eneste vi skal kjøpe er en vugge... Så ikke nødvendig å stresse helt ennå :p   Hihih... Kos deg med shopping !!!! :)

fikk kjøpt bilstol også, så da var det bare klær, sengetøy og småtteri igjen da.. hmmm... får vel spare noe til sommern kanskje :P

Back
Topp