huhu dusjen

Missteenmom

Glad i forumet
kor lenge dusjer mennene deres egentlig?
litt nysjerrige eg for eg har ein som dusjer uvandlig mye!
han dusjer i 1 time![8|] Eg bruker ca 10 min så er eg ferdig [&:] mannen min er ei fjåledokka.......

Ikke no mye mer enn 10 min!

ORIGINAL: aina_josefine

bruker vel kanskje 30-45min her.. synes også han dusjer lenge...

Samme her..[:D]

30-45 min her.. totalt på badet 1 time og 30 min[:@][:@][:@] fader kommer aldri te... for jeg tar meg av unngen mens han fjonger seg[8D]
så da har jeg totalt 20 min på meg[&:][8D]

han sier selv..3-4min..men jeg trykte 5-10min

kommer nå veldig ann på, men alt fra 5min til 20min vil jeg tro.

Kommer an på om han sovner i dusjen eller ikke. [8D] Men vanligvis er han ganske kjapp. Er vel heller jeg som bruker mesteparten av varmtvannet her, men dusjen er det eneste stedet jeg får fred for tiden såeh... [:D]

1 time!? I dusjen!? [8|] Må jo bli helt vablete hvis man er der så lenge? Hadde det vært badekar kunne jeg kanskje skjønnt det men... Min er vel i dusjen ca 15 min. Syns han bruker lang tid jeg. [:D] Men det er fordi han står der og halvsover på morran!

ORIGINAL: Mamma`nTilKaia

Ikke no mye mer enn 10 min!

Hvor stor varmtvannstank har dere?? Tror jeg må skaffe en slik. Hørtes deilig ut med en time i dusjen og fortsatt ha varmtvann etterpå [:D] Her dusjer nok mannen bare 5-10 min. Hadde han brukt en time, om det så er på badet i sin helhet, så hadde jeg nok reagert.

Varierer jo noe da, er det bare en kjapp dusj før jobben, er det litt mer kos, er det inkludert barbering.
Bruker dem 1 time eller mer ville jeg begynne å lure på hva de hold på med der inne........

Krysset av for 10-15 minutt jeg, men det kommer jo an på om han skal barbere seg og sånt også. Skal han igang med barbering tar det lenger tid. Samboeren min har veldig langt hår (lenger enn meg), rekker nesten ned på korsryggen så han kan liksom ikke bare stikke hodet kjapt under dusjen så er han ren liksom.

Å HERREGUD!! 30-45MIN?! skulle trodd de ikke hadde annet å gjøre!
Sambo dysjer før han går på jobb, tar max 5 min!

OMG! En time!?? Da hadde jeg spurt hva han driver med der inne[8D][:)]
Min bruker vel maks 10 min tenker jeg... Jeg er den som bruker lengst tid i dusjen her i huset[:)]

Back
Topp