Hugs at

Har sittet mye på tlf. og nå når jeg kom inn her på pcen hadde jeg over 100 varsler. :blob8 Vi er sannelig blitt flink til skravlings her inne. Håper flere slenger seg med. :cool:

Det håper eg også :) mrria og wolf har jo feks vert skuffende lite aktive i går og i dag!

Ja, ta det til dokke!!!: p :P haha :)

Ja, krysser for at flere blir aktive, og beklager på forhånd over manglende aktivitet herfra, kommer forhåpentligvis sterkere tilbake utover kvelden

Vi er nå så aktive som hverdagen tillater oss. :p Håper også at mrria og wolf kommer sterkere tilbake. Hyggelig med skravlings. ;)

Ja, det er genialt at det kommer fet skrift, og ikke minst at det hopper til første uleste svar :D

hehe.. jeg er ikke på nettet ihelgene egentlig. helgen er sånn familie tid. og jeg jobber med å lære siri nye "triks" om dagen. når jeg ikke gjør det så går det i dette :smiley-chores004 smiley-chores003 :smiley-chores007 :smiley-chores011 :smiley-chores020

Det håper eg også :) mrria og wolf har jo feks vert skuffende lite aktive i går og i dag!

Ja, ta det til dokke!!!: p :P haha :)

Heihå du! Det kommer ;) Mannen min reiser på tirsdag. Hvor lenge varer konkurransen?

Kult ;);) haha :) trur konkurransen varer til den 10. ;) så vi har mange dager med skravling framfor oss :)

klare ikke å følge med på dere

Bånn gass, full rulle fremover da! ;)

Vi har en uke hvor vi må henge litt ekstra på nettet! ;)

Jeg blir nok lite å se på dem andre plassen vår denne uka. ;)

Skulle bare ønske litt flere heiv seg med ;)

Back
Topp