Idag er jeg skikkelig lei. Klar for å bli ferdig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En fin dag å bli lei på;-)jeg er spent men ikke lei enda..tenkte å bli lei på søndag![]()
Men vi skal da ikke gå over termin kjære CCHenger meg på! Er også skikkelig lei, hjalp ikke at jordmora gikk gjennom hva som skjer hvis jeg går over... Menmen... Fant også ut at jordmora jeg går til kontroll hos skal jobbe på føden i helga, så hadde vært greit å føde da, for ho er så hyggeligMen fødsel før den tid er også hjertelig velkommen!!
Nei, vi skal ikke gå over nei, huff og huff!!! Var det ikke i mårra som var fødedagen da?Men vi skal da ikke gå over termin kjære CCfødsel søkes snarest! Hihi
![]()
Hehe jo dere snakkte om imorgen, jeg var klar i dag! Men når jeg tenker meg om er det greitt å ha noen dager ekstra, kan godt vente til helgen jeg nåNei, vi skal ikke gå over nei, huff og huff!!! Var det ikke i mårra som var fødedagen da?![]()
Skal vi utsette fødeplanen til rundt fullmåne, da?Hehe jo dere snakkte om imorgen, jeg var klar i dag! Men når jeg tenker meg om er det greitt å ha noen dager ekstra, kan godt vente til helgen jeg nå![]()
Ok, helga er greit, men da får det være nok venting altsåHehe jo dere snakkte om imorgen, jeg var klar i dag! Men når jeg tenker meg om er det greitt å ha noen dager ekstra, kan godt vente til helgen jeg nå![]()
Kanskje det redebyggingsinstinktet ditt har slått inn?Helgen/fullmånen er helt i orden for megHuset begynner endelig å se bra ut, og jeg kjenner jeg har skikkelig lyst til å bli helt ferdig før babyen kommer;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det har jeg i tilfelle hatt siden før jul;-) Har gjort litt hver dag når formen har vært til stede.. Det har bare vært så utrolig mye.. Var ikke i form til å rydde og vaske mens jeg var i jobb, så det er veldig mye å ta igjenKanskje det redebyggingsinstinktet ditt har slått inn?![]()
BVforum via HTC