Huffemeg-tråd

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Idag er jeg skikkelig lei. Klar for å bli ferdig!

Huff da! Den følelsen er grusom! Håper du kan finne noe annet enn fødselen å se frem til om dagene så du får tankene over på noe annet:-) Lykke til, vennen<3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

jeg er spent men ikke lei enda..tenkte å bli lei på søndag :P
En fin dag å bli lei på;-)

Henger meg på! Er også skikkelig lei, hjalp ikke at jordmora gikk gjennom hva som skjer hvis jeg går over... Menmen... Fant også ut at jordmora jeg går til kontroll hos skal jobbe på føden i helga, så hadde vært greit å føde da, for ho er så hyggelig :) Men fødsel før den tid er også hjertelig velkommen!!

Henger meg på! Er også skikkelig lei, hjalp ikke at jordmora gikk gjennom hva som skjer hvis jeg går over... Menmen... Fant også ut at jordmora jeg går til kontroll hos skal jobbe på føden i helga, så hadde vært greit å føde da, for ho er så hyggelig :) Men fødsel før den tid er også hjertelig velkommen!!
Men vi skal da ikke gå over termin kjære CC :) fødsel søkes snarest! Hihi ;)

Nei, vi skal ikke gå over nei, huff og huff!!! Var det ikke i mårra som var fødedagen da? :P
Hehe jo dere snakkte om imorgen, jeg var klar i dag! Men når jeg tenker meg om er det greitt å ha noen dager ekstra, kan godt vente til helgen jeg nå :)

Hehe jo dere snakkte om imorgen, jeg var klar i dag! Men når jeg tenker meg om er det greitt å ha noen dager ekstra, kan godt vente til helgen jeg nå :)
Skal vi utsette fødeplanen til rundt fullmåne, da? :p

BVforum via HTC

Ok, helga er greit, men da får det være nok venting altså :P men blir ingen kniping om ho bestemmer seg for å komme før heller :)

Helgen/fullmånen er helt i orden for meg:-) Huset begynner endelig å se bra ut, og jeg kjenner jeg har skikkelig lyst til å bli helt ferdig før babyen kommer;-)

Helgen/fullmånen er helt i orden for meg:-) Huset begynner endelig å se bra ut, og jeg kjenner jeg har skikkelig lyst til å bli helt ferdig før babyen kommer;-)

Kanskje det redebyggingsinstinktet ditt har slått inn? :)

BVforum via HTC

Kanskje det redebyggingsinstinktet ditt har slått inn? :)

BVforum via HTC
Det har jeg i tilfelle hatt siden før jul;-) Har gjort litt hver dag når formen har vært til stede.. Det har bare vært så utrolig mye.. Var ikke i form til å rydde og vaske mens jeg var i jobb, så det er veldig mye å ta igjen:-P Men om jeg fortsetter å sove godt om nettene så jeg har litt overskudd skal jeg nok greie å komme i mål på en uke eller to:-)

Back
Topp