huffameg.....

lilla

Glad i forumet
åååå nå er jeg skikkelig nervøs her asså..
Det er full storm ute,verken legeskyssbåten eller helikopteret kjører nå,så hvis det skulle skje at jeg føder i natt så kommer jeg meg hvertfall ikke på sykehuset[:(] Vet jeg har 4 uker igjen til termin,men alt kan jo skje......jeg får vel bare knipe igjen til stormen blir borte hvis det skulle skje noe....hehe[;)]

huffameg asså.....

Neimen stakkars deg da vennen! Det er ikke noe gøy når det er sånt vær. Får virkelig håpe at det ikke skjer noe enda med deg da..
Uansett må du bare sende melding hvis du merker noe! Jeg er klar til å sladre jeg vet du [:)]

Oj, da må du knipe igjen!![:)]
Det går helt sikkert fint. Babyen din vil sikkert ikke ut på noen dager enda[:)]

Oisj!! Det er vel best å knipe igjen nå.. Håper den stormen gir seg! Men babyen kommer vel ikke helt ennå...

ja jeg sjønner deg godt vil bare ha henne ut nå men her er veiene sperret og jeg tviler på helikopter kjører i dette været så vis hun skulle komme i kveld tror jeg jeg blir litt nervøs ja, men men kommer hun så kommer hun ...

er våken enda jeg.å det har heldighvis ikke skjedd noe enda[:)]
skulle ikke bli så veldig sterk i morgen,men i overmorgen er det meldt storm igjen....fader asså[&:]
ORIGINAL: fruluna

Neimen stakkars deg da vennen! Det er ikke noe gøy når det er sånt vær. Får virkelig håpe at det ikke skjer noe enda med deg da..
Uansett må du bare sende melding hvis du merker noe! Jeg er klar til å sladre jeg vet du [:)]

Back
Topp