huff :(

ORIGINAL: suki

Har du snakket med kredittkortselskapet flere ganger? Hvis du har snakket med bare en person der, så ville jeg ringt igjen. Kanskje du var uheldig og kom til en litt "vanskelig" person, og at du istedet får snakke med en som er litt mere forståelsesfull og hyggelig. Noter ned alt du vet. Datoer og klokkeslett osv, før du tar telefonen så du ikke virker nølende når du ringer dem.

Ja, kanskje jeg skal prøve igjen.. [&:][8|]

Dersom saken går til inkasso, kan du bestride kravet og da stopper saken opp til den er avklart.
Da går all kommunikasjon direkte mellom deg og inkassobyrået, jeg synes ikke dette høres ut som noe du skal betale.
Jeg hadde ringt forbrukerrådet og spurt hva du skal gjøre, eventuelt hvem du kan henvende deg til for å få hjelp...
Dessuten går det an å få til en avbetalingsplan dersom det skulle koke ned til at du må betale....

Hilsen jurist [;)]

ORIGINAL: EricaJenta

ORIGINAL: jente_88

ORIGINAL: EricaJenta

Har du reiseforsikring??

Jeg trur jeg har reiseforsikring igjennom samboeren min ?

Vet at min dekker om man skulle miste ting utenfor hjemmet. Du burde ringe dem og forhøre deg! KAAAAN hende de dekker det.. er usikker, men eneste som poppet opp akkurat nå[:)]

Ja, må nesten ta en prat med samboer i dag [:(]

ORIGINAL: lille krapyl

Dersom saken går til inkasso, kan du bestride kravet og da stopper saken opp til den er avklart.
Da går all kommunikasjon direkte mellom deg og inkassobyrået, jeg synes ikke dette høres ut som noe du skal betale.
Jeg hadde ringt forbrukerrådet og spurt hva du skal gjøre, eventuelt hvem du kan henvende deg til for å få hjelp...
Dessuten går det an å få til en avbetalingsplan dersom det skulle koke ned til at du må betale....

Hilsen jurist [;)]

Takk for svar [:)]

ORIGINAL: Renatee

ORIGINAL: KathMor

Hvor ble pengene tatt ut? kan du dokumentere på en måte at dette ikke var dg?

Mitt ble svindlet for 10 000, men dette var på fillipinene da (lest av kortet mitt i england), så jeg kunne jo dokumentere at det IKKE var meg for å si det sånn + at dem tar ut rare beløp eks her hadde dem tatt ut 10 x 1000 kroner...) Jeg viste null, det var kreditkortselskapet som sa i fra til meg og sperret det for meg da de så : mistenksom aktivitet.

Poenget er at du skal være "sikret" for dette?

Merkelig sagt av banken...... AT det var for seint...

Jeg synes også det er merkelig! Når jeg sperret det å sa tidspunkt det var borte, så sa de heller ingenting om at det er tatt ut penger etter det tidspunktet [:@]

Back
Topp