Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: suki
Så kredittkortselskapet mener du var altfor sent ute med å sperre kortet når du gjorde det dagen etter? Det går jo gjerne noen timer fra man mister lommebok til man oppdager det, og så lenge man sperrer så fort man finner det ut burde jo det være greit.
Utrolig kjedelig asså! [&o]
ORIGINAL: KathMor
Hvor ble pengene tatt ut? kan du dokumentere på en måte at dette ikke var dg?
Mitt ble svindlet for 10 000, men dette var på fillipinene da (lest av kortet mitt i england), så jeg kunne jo dokumentere at det IKKE var meg for å si det sånn + at dem tar ut rare beløp eks her hadde dem tatt ut 10 x 1000 kroner...) Jeg viste null, det var kreditkortselskapet som sa i fra til meg og sperret det for meg da de så : mistenksom aktivitet.
Poenget er at du skal være "sikret" for dette?
Merkelig sagt av banken...... AT det var for seint...
ORIGINAL: Dreams
uff, så forferdelig det der er!
Er jo litt rart at de sier forskjellig dato på når pengene har tatt ut, du kan jo spørre om du kan få et utskrift på det.
Har desverre ingen gode råd til deg!
Bare håper det ordner seg.
Det er jo ikke din skyld at du har blitt fratatt lommeboka heller, ikke at det er blitt tatt ut penger på kortet heller. Håper da typen din skjønner det og ikke lager noe problem ut av det, det kunne fort vært han det hadde skjedd med.
ORIGINAL: jente_88
Mitt ble svindlet for 10 000, men dette var på fillipinene da (lest av kortet mitt i england), så jeg kunne jo dokumentere at det IKKE var meg for å si det sånn + at dem tar ut rare beløp eks her hadde dem tatt ut 10 x 1000 kroner...) Jeg viste null, det var kreditkortselskapet som sa i fra til meg og sperret det for meg da de så : mistenksom aktivitet.
Jeg bor jo ikke der hvor pengene er tatt ut.. Er ca 1 1/2 time unna meg...
De hadde tatt ut 1000,1000,1000,1000 og 2000kr[:(]
Er jo litt rart at de sier forskjellig dato på når pengene har tatt ut, du kan jo spørre om du kan få et utskrift på det.
Det er jo ikke din skyld at du har blitt fratatt lommeboka heller, ikke at det er blitt tatt ut penger på kortet heller. Håper da typen din skjønner det og ikke lager noe problem ut av det, det kunne fort vært han det hadde skjedd med.
Ja, det er mistenktsomt! [8|] Først postå de at jeg hadde sperret det 2 dager etter jeg hadde gjordt det.. Å sa hvor mye hver dag det er tatt ut.. Til at alt er tatt ut nesten samme tidspunkt og at det var rett dato jeg hadde sperret det [:(]
Ja, det er mistenktsomt! [8|] Først postå de at jeg hadde sperret det 2 dager etter jeg hadde gjordt det.. Å sa hvor mye hver dag det er tatt ut.. Til at alt er tatt ut nesten samme tidspunkt og at det var rett dato jeg hadde sperret det [:(]
Da ber du om å få utskrift av konton, det har du krav på!!
Jeg bor jo ikke der hvor pengene er tatt ut.. Er ca 1 1/2 time unna meg...
De hadde tatt ut 1000,1000,1000,1000 og 2000kr[:(]
Det der er jo veldig mystiske summer - jeg hadde ringt igjen! Prøv å snakke med enn annen person denne ganger eller gå inn i banken. Dem burde jo kjenne igjen en svindel - det som desverre i våre dager er blitt ganske vanlig!
ORIGINAL: EricaJenta
Har du reiseforsikring??
Jeg trur jeg har reiseforsikring igjennom samboeren min ?