huff...

missci1

Første møte med forumet
er litt oppgitt over meg selv..............sitter her å leser om folk som er så flinke til å gå ned i vekt.....................skulle ønske det var meg jeg...blæ..blæ..blæ...[:@].Får det F... meg ikke til,har jo ryggrad som en våt fille,haha.Noen som har en god kur,eller noen gode råd...........er så redd for å bli enda værre om det blir en sånn lynkur,det er ikke bra.....Skulle ønske jeg hadde ammet,da hadde det sikkert gått litt lettere.......men men........ Hjelp,jeg blir gal.....ser jo bare slimma folk over alt jo.........føler meg som en elefant.hahahahahah

Hei missci1!

Først må jeg si Velkommen inn her på babyverden!!
Når det gjelder spm ditt har jeg desverre ingen god kur å komme med!
Synes selv at det er vanskelig å få av de siste kg`ene og jeg er ikke flink til å trimme så mye!
Går litt tur med barna mine men det er det eneste [&o]
Tenkte jeg skulle prøve å trimme litt mer aktivt nå til høsten for nå i sommer vil jeg bare nyte livet og kose meg [:D]

Det er nok en liten trøst men jeg er ganske sikker på at du ikke er alene om disse tankene!
Det er bare sånn her i verden at noen mister magen veldig lett, akkurat som de har en strikkmage pleier min mor å si. Noen mister magen fort pga amming mens noen merker ingenting selv om de ammer.
Noen må trimme veldig mye og spise lite for at de skal gå ned i vekt og andre spiser det de vil og trimmer aldri men er likevel tynne igjen med en gang..
Det er urettferdig at det er sånn men slik er det bare [8D]

Det beste jeg har hørt en kan gjøre for å gå langsomt ned i vekt og bli der, er å drikke mye vann, spise ofte og små måltider og trene.

Det var nok ikke så mye hjelp i dette svaret mitt! Men jeg håper at du snart føler deg bedre!!

Du får prøve å kose deg med barnet ditt og tenke på hvor heldig du er som har født! Er jo en god del som ikke kan få barn i dag og jeg er sikker på at de ville mye heller hatt litt mage enn å en slank mage og ingen barn... [8|]
Hvor gammelt er barnet ditt?

God bedring`s klem

ORIGINAL: missci1

er litt oppgitt over meg selv..............sitter her å leser om folk som er så flinke til å gå ned i vekt.....................skulle ønske det var meg jeg...blæ..blæ..blæ...[:@].Får det F... meg ikke til,har jo ryggrad som en våt fille,haha.Noen som har en god kur,eller noen gode råd...........er så redd for å bli enda værre om det blir en sånn lynkur,det er ikke bra.....Skulle ønske jeg hadde ammet,da hadde det sikkert gått litt lettere.......men men........ Hjelp,jeg blir gal.....ser jo bare slimma folk over alt jo.........føler meg som en elefant.hahahahahah

Har det som det der noen ganger jeg også..
Er ikke så liten jeg, nei..

Men jeg prøver å leve relativt sunnt, og nyte livets gleder innimellom, og så får vekta heller vise hva den vil - Jeg går litt turer med veslegutt, men trener ikke, har ikke helse til det heller ennå.

Mitt beste råd er å ta seg tid til å gå ned - drikke mye (helst vann) og holde humøret oppe..
(selv legger jeg mere på meg når jeg stresser med å gå ned, og er deppa av den grunn[8|])

Er nok som de sier her, mosjon og sunne, regelmessige måltider er det som må til!!
Jeg har begynt på "kur" nå!! [:D] Spiser 1/4 skive med cottage cheese hver 1 1/2 time + litt middag. Det skal forhåpentligvis få fart på forbrenninga!![:D] 
Og drikker masse vann da!![:D]

ORIGINAL: buster

Er nok som de sier her, mosjon og sunne, regelmessige måltider er det som må til!!
Jeg har begynt på "kur" nå!! [:D] Spiser 1/4 skive med cottage cheese hver 1 1/2 time + litt middag. Det skal forhåpentligvis få fart på forbrenninga!![:D] 

Åh - Cottage Cheese har jeg et ULTRA-ANSTRENGT forhold til.. finnes det ingen alternativer [8|]?

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Åh - Cottage Cheese har jeg et ULTRA-ANSTRENGT forhold til.. finnes det ingen alternativer [8|]?

Hehe!! Bare å ha mager pålegg på! [;)] Ett salatblad og cherrytomater f.eks!! Kjempegodt!![:)]

Hehe!! Bare å ha mager pålegg på! [;)] Ett salatblad og cherrytomater f.eks!! Kjempegodt!![:)]

hmm... gjelder Agurk kansje[8|] - det var MIN "dille" i svangerskapet, så kansje jeg ikke får det i meg lenger, men kan jo prøve[8|]

hmm... gjelder Agurk kansje[8|] - det var MIN "dille" i svangerskapet, så kansje jeg ikke får det i meg lenger, men kan jo prøve[8|]

Agurk går fint vet du!![;)]

Back
Topp