Huff...

Astra

Elsker forumet
Har ei venninne som fikk unge noen mnd før meg. Å hun er sånn som
gjør alt etter den berømte "boka". Hun er så på meg fordi jeg har begynt
å gi grøt og andre smaks prøver.
"Amm, ikke gi mme.. Amm, ikke gi grøt.. Amm, ikke gi smaksprøver.."
Jeg blir små gærn av dette jeg!
Jeg gjør det jeg synes er rett for mitt barn, sågjør hun det som er rett
for sitt barn.

Sånn måtte bare lufte meg litt jeg!

Det er så irriterende med slike venninner. Har heldigvis ingen slike for tiden...

Det er igrunnen litt morsomt at man gidder å  legge seg borti hva andre gjør. Spesielt når det er sånne småting. Det blir jo folk av dem selv om  man ikke gjør alt "etter boka", som du sier. Fortsett sånn som du vil. Du bestemmer selv![;)]

off..sjønner deg veldig godt,har ingen sånne venninder,men har en sånn type sviger mor!omg,hun er så ekstrem at dere aner ikke...hun var kjempe grei før vi fikk Tobias,men rett etter at han kom ut er H..... begynnt.
startet med at hun mente at han va såååå liten da han kom ut..han var 2960gr og 48 cm lang,så han var ikke en kjempe baby,men heller ikke prematur.hun syns at det var så utrolig galt at vi fikk reise hjem etter 2 netter[:'(]hun var jo livredd for han,ringet hver andre time de første dagene.jeg hadde også litt problemer med ammingen i starten.Tobias hadde en del gulsott da han kom ut,så han sov mye de første døgnene å det gjorde sånn at melken min ikke kom godt i gang.og han gikk ned rundt 12%av fødselsvekten sin(noe som er helt normalt).jeg var så innstillt på å klare å amme han at jeg strevde noe forferdelig i begynnelsen.først så ammet jeg han på begge bryst,så ga jeg han mme fra beger(for å slippe å gjøre han sugeforvirret)etter at han var mett satt jeg med pumpen på begge bryst rundt 15 min på hvert.dette tok jo nesten 1 time hver gang han skulle ha mat.så fikk jeg pause 1 time,så var det på`n igjen..dette synes svigers at var HELT på tuppa..hun sa og mente at jeg bare måtte gi opp alt det dere å begynne å gi han flaske slik at han kunne  få i seg mat og vokse fort slik at han ikke skulle være så liten av str..(hun har selv fått unger på over 4 kg!,ikke rart hun syns at han var liten.)hun ba om å få komme på besøk for å se om han hadde det bra.sa jo ja til det da(dumme meg)så kom hun opp.holdt å dullet mye med småen.så ble han sulten igjen..jeg fram med puppen og la han til.satte med bort i enden av stuen,slik at jeg skulle få litt fred.han sugde godt og ting gikk som de pleide..så kom svigers hoppende gjennom rommet,kom bort til stolen min og stillte seg rett opp forran meg,stakk det store hode meg de fæle svarte krøllene ned og studerte med store øyne ned på puppen min(noe så flaut!!)så sa hun:det ser jo ut som at han får i seg noe her ja.han svelger jo faktisk å herre gud så sint jeg ble,men holdt fint kjeft og smilte bare tilbake[:@]så var det frem med begeret etterpå.dette syns hun vertfall var teit.hun kunne ikke forstå at jeg heller ikka gav han med flaske.offoffoff..hun mistet jo hele troen på meg.å jeg følte meg misslykket og ville bare gi opp alt.dagen etter sendte hun meg en sms og spurte om hun kunne komme opp å være med å gi han et måltid mat før hun skulle på jobb.men jeg var sterk nok til å fint si ,nei,ellers takk,i dag er jeg sliten og vil bare være for meg selv.hun ble jo drit fornærmet og bekymret så hun ringte sambo og la ut den reglen til han om at jeg bare måtte gi opp den ammingen og at han måtte passe på så Tobias fikk i seg mat!hun fikk ikke sove den natten engang! hahahahahah..jeg kan ikke annet enn å le nå,når jeg tenker tilbake på det..men akkuratt da det sto på det verste,så var det ikke mye lett![&:]
Men jeg KLARTE det,på tross av svigers!!!! holdt på sånn en uke,nesten to,så full ammet jeg han selv[:D][:D][:D]er sååå stolt[:)] holdt ut for min lille sjønne engel

så sånn svigers har jeg..har et par andre episoder også,men det blir litt mye for dere  lese kanskje..så det for holde med denne inntil videre[:D]hehe..

legger med et bilde av meg og prinsen min,dette er tatt 1 time etter fødeslen[;)]

ORIGINAL: Jaggumeg

Det er igrunnen litt morsomt at man gidder å  legge seg borti hva andre gjør. Spesielt når det er sånne småting. Det blir jo folk av dem selv om  man ikke gjør alt "etter boka", som du sier. Fortsett sånn som du vil. Du bestemmer selv![;)]

Back
Topp