Huff...

Suverina

Gift med forumet
Tror jeg er blitt venneløs jeg...[:(]
Føler meg så alene i grunn..
Bare samboer som har venner på besøk og blir ringt opp av venner at han må komme hit og dit...
Kan ikke huske sist jeg hadde en god samtale med en god venn... Kan egentli ikke si sist jeg hadde det morro med venner... [8|]
Huff, tror rett og slett jeg er venneløs ja...
Mange som spør hvordan det går med Aleksander, men det blir liksom ikke det samme... [8|]

Føler allerede at det er kun Aleksander det går i her til meg... (Er kjempe glad i han, ikke missforstå der... )
Syns heller ikke jeg har noen å gå til av de som en gang var gode venner,de forsvant fort da jeg ble gravid, sluttet og feste, røyke og drikke.. Så de var vel i bunn og grunn ikke gode venner heller da.... [&:]

Huff, måtte bare få det ut... [:(]

Huff da. Gode venner er viktige å ha. Jeg har funnet ut t min kusine er min beste venn(no jeg aldri hadde trodd for noen år siden) Hun ringer og kommer på besøk. Mens hun jeg virkelig trodde var min beste venn tar aldri kontakt(min andre kusine) Også har jeg 2 andre "venner" som sluttet å kontakte med når jeg ble gravid og rett før jeg skulle føde. det er noe drit

Skulle tro at vi som er mødre ikke har noe liv lengre. Savner å trffe vennene mine. Å kunne ta en fest og sånt, men de er blit borte vekk

Huff ikke noe morro å føle seg venneløs.

Men er enig med deg at hvis "vennene" dine forsvinner fordi du blir gravid og slutter å feste, røyke og drikke så er de ikke venner likevel..

Kanskje du skulle bli med i en barselgruppe og få noen nye inntrykk og venner..

Sender deg en trøsteklem

Føle me de,mista dei fleste vennanne mine e også da e blei gravid. Va plutseli ikke så spennende å være la me m lenger da.!: Til å me bestevenninna mi (trodde vi ville være venna til vi grodde fast på en sjukeheim) slutta å snakke m m etter e blei gravid.

Skal i en slik barselgruppe som de ordner med på helsestasjonen, så krysser fingrer for at det blir en ok gruppe jeg blir sammen med..
Bare det å få møte og være sammen med andre mennesker en samboer...
Kjenner jeg snart går på veggene her... [&:]

MarianneK...er såååå enig med deg!!!!!

Lurer virkelig på hvor de såkalte vennene mine tok veien...er fryktelig venneløs selv...høres så egoistisk ut...men er jo fakta...er ensomt...man kan liksom ikke feste og styre som man gjorde før...man har ett ansvar for ett annet liv nå, og da kan man bare ikke gjøre alt som passer en...men hvorfor kan ikke andre forstå det?[&:]
Jeg er en kjempesosial person i utgangspunktet...og stortrives når jeg virkelig kan være meg selv og prate om alt mulig...ikke at jeg kan det nå...men møte nye mennesker og dele opplevelser...

Men ser jo nå hvem som er mine VIRKELIGE venner...det er dem som selv er foreldre...som vet hva det innebærer..[:)]

Så kjipe folk er som plutselig blir fraværende fordi man blir gravid og får barn!!!!
Heldigvis har jeg sluppet det. Selv om de uten barn ikke henger helt med i svingene bestandig. Men heldigvis har jeg mine beste venner fortsatt og de har også barn. Så kanskje det har en del å si....
Sender en trøsteklem til dere som føler dere ensomme og forlatt [:)]

Back
Topp