huff..

godiva

Flørter med forumet
våknet i dag og har da sovet siden 9 i går, uten å tisse! Og måtte ikke såå mye på do. Og i tillegg har jeg ikke vært så kvalm! Har vært våken i en time nå uten å spise eller spy, og det har ikke skjedd før! Føler meg faktisk sulten uten å være kvalm! Og istedet for å glede meg over dette blir jeg bekymret for at noe er galt :/

tull og tøys. på med smilefjeset og nyt dagen :)
det er jo HELT normalt å føle seg bedre, så ikke vær bekymret!!!

jeg er fortsatt ganske dårlig, men jeg også kan våkne enkelte dager og føle meg helt magisk bra! jeg har sovet hele natten uten å våkne tohundre ganger, morgenkvalmen uteblir, blæren spiller på mitt lag så jeg kan drøse meg ut av sengen i et behagelig tempo osv osv.. NYT DET godiva :D

Er sånn jeg kan tenke innimellom..men ta det med ro og heller NYT de dagene/øyeblikkene du ikke er dårlig!! ;) Symptomer går opp og ned..du kan jo ikke være dårlig HELE tiden :)

Nyt det!
Det betyr bare at formen begynner å bli bedre, og du virkelig kan begynne å nyte svangerskapet

Takk for oppmuntring! Var for kjapp til å uttale meg da, spydde 2 ganger den neste timen, og kvalmen har faktisk vært mye værre i dag :/ jeg er møkk lei nå! Men jeg slipper iallefall å bekymre meg for at noe er galt! Vesla har gitt opp å spørre hva mamma gjør når jeg spyr, i dag kom hun bare bort til meg og klappa meg på skuldra!

Ntåh.. :) Hehe.. I helgen trodde jeg at jeg var fin, og spratt opp av sengen ..spiste og avtalte masse jeg skulle gjøre..og så, bang..lå jeg på sofaen med kvalme :p Håpe det går fort over med deg! :)

Ntåh.. :) Hehe.. I helgen trodde jeg at jeg var fin, og spratt opp av sengen ..spiste og avtalte masse jeg skulle gjøre..og så, bang..lå jeg på sofaen med kvalme :p Håpe det går fort over med deg! :)

Back
Topp