HUFF!

Nitapus

Forumet er livet
Magen min er en eneste stor knute! Jeg skjønner ikke hva som er i veien! Jeg har aldri lid av reisefeber før! Det er så irriterende, for før jeg fikk Mie så var det ingen problem for meg å fly og hun er jo en drøm å ha med seg! Men likevell kjenner jeg at jeg får lyst å spy bare ved tanken.... [:'(]

Noen som gidder å ta fly for meg i morgen?

Huff..  ille å grue seg så mye..  :(

Godt at mie er snill på flyet, og så håper jeg at du får sove godt inatt og at flyturen hjem går heeelt bra!!  kanskje du bare trenger å grue deg nå, sånn at du er ferdig ¨å grue deg når du skal fly?..  :)

KLEM

Huff.. Ikke noe godt å grue seg altså.. Og kjenner godt de følelsen du sitter med... Livredd for å fly jeg [&:] Men det kommer sikkert til å gå fint når du først kommer om bord og får funnet deg til rette[;)] Lykke til i morgen!! Krysser fingrene for en god natt søvn til deg [:)]

ORIGINAL: Windy

Huff..  ille å grue seg så mye..  :(

Godt at mie er snill på flyet, og så håper jeg at du får sove godt inatt og at flyturen hjem går heeelt bra!!  kanskje du bare trenger å grue deg nå, sånn at du er ferdig ¨å grue deg når du skal fly?..  :)

KLEM

Det blir faktisk værre når jeg sitter på flye! Da er hjertet i halsen hele veien...! [&:]

Statistikk hjelper kanskje litt? Mye tryggere å fly enn å kjøre. Og sjansen for at noe skjer er så minimal at det egentlig er litt småteit å være redd for å fly.

Sier jeg som hater å fly selv. Vi skal selv KJØRE og ta BÅT til Finland neste sommer... [8D] Så er jeg bare redd for å synke istedet. [X(]

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Statistikk hjelper kanskje litt? Mye tryggere å fly enn å kjøre. Og sjansen for at noe skjer er så minimal at det egentlig er litt småteit å være redd for å fly.

Sier jeg som hater å fly selv. Vi skal selv KJØRE og ta BÅT til Finland neste sommer... [8D] Så er jeg bare redd for å synke istedet. [X(]

Hadde vært ille om jeg ble redd for å kjøre da! [:-] Får trøste meg med at det blir sikkert 2 år til neste gang vi flyr! [8D]

Pappan min sier alltid at det er større sjanse for å bli sparket ihjel av en apekatt enn å bli drept i en flyulykke[8D]

Blir så irritert på han hver gang jeg hører den setningen, men kan jo sikkert stemme. hehe

ORIGINAL: Nitapus

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Hadde vært ille om jeg ble redd for å kjøre da! [:-] Får trøste meg med at det blir sikkert 2 år til neste gang vi flyr! [8D]

Hehe ja ikke sant. [:D] Men kjøring gjør vi jo så ofte at vi er vant til det. Bare prøv å holde tankene på noe annet du, det går sikkert bra. Lykke til. [:)]

ORIGINAL: Frøken Stjert

Pappan min sier alltid at det er større sjanse for å bli sparket ihjel av en apekatt enn å bli drept i en flyulykke[8D]

Blir så irritert på han hver gang jeg hører den setningen, men kan jo sikkert stemme. hehe

hihi den var fin![8D][8D][8D]

Back
Topp