Huff

Gullklomp

Forelsket i forumet
Dere vil ikke tro det! Jeg fikk ikke sove isted da jeg la meg, etter 1time i sengen stod jeg opp igjen, laget meg en kopp te og begynte å se på jordmødrene på nett. Nå er kl. 4 og jeg har sett siste episode ferdig. Å herregud så babysyk jeg er!! OG herregud så jeg gruer meg til å stå opp om 3 timer[8|][:'(]

GOD NATT[8D]

hohoh, regner med du er rimelig trøtt nå[:-]

d var jeg, jeg var til søstra mi og strikke fram til halv tooo... skikkelig gira ja! Men nå er jeg trøtt[:o]

Jeg blir faktisk ikke verpesjuk av å se jordmødrene nå jeg, for jeg liker ikke fødselen så det er den som stopper meg mest opp for å tenke på en ny[:-]

Håper du får sovet litt ekstra eller lada litt opp, regner med det blir tilikveld på deg[:-]

HAHAHAHA!!! Glad jeg ikke er deg i dag! [8D]

Haha!! Enig med vand her! [:D]

Da sovnet vi omtrent samtidig.. og jeg forsov meg i dag [8D]
...men jeg stod ikke opp igjen da... ble bare liggende og stirre i veggen [X(]

Haha, huff ja! Jeg var rimelig trøtt da M voknet 07.15. Hadde satt vekkerklokken på 07.45, så hun fikk ligge å spille litt på mobilen min mens jeg halv sov! Til slutt sier hun bare "Mamma, stå opp no. Tisset i bleien og se banetv." Best å gjøre som sjefen sier [8D]

Men så hentet pappa henne kvart over 8, og jeg stupte rett til køys igjen! Sove helt til 2[&:] Spørs når jeg sovner i kveld! [:'(][8D]

Back
Topp