Huff!!!

åh herregud!!!![:(] hadde det vært mi lille jente vet jeg ikke hvor jeg hadde gjort av meg... slik burde ikke gå ann.. glad dey ikke var i norge da[&o]

helt utrolig at det går an!!!!

det er en gal gal verden vi bor i jenter...!!![&:]

På AHUS skal de ha mor og barn alarm. Mor og barnet får ett brikke på seg som stemmer overens. Hvis noen andre tar med barnet ut fra avd. vil det gå en alarm og dører låser og heisene stopper

ORIGINAL: Kanarijenta

På AHUS skal de ha mor og barn alarm. Mor og barnet får ett brikke på seg som stemmer overens. Hvis noen andre tar med barnet ut fra avd. vil det gå en alarm og dører låser og heisene stopper

Oi... så bra. Skulle ønske de hadde det her. Nå kommer jeg til og tenke på det hele tia på sykehuset.

ORIGINAL: *Malin*

ORIGINAL: Kanarijenta

Oi... så bra. Skulle ønske de hadde det her. Nå kommer jeg til og tenke på det hele tia på sykehuset.

Huff,  nei vi må ikke tenke at slikt skjer med oss!! [&:] Satser på at det ikke finnes så psyko folk her i landet!!! (kan jo aldri vite, men...) Hadde vært betryggende med slike alarmer!! [:)][:)] 

Det er helt utrolig at noen får seg til å gjøre noe sånt

Helt utrolig ! Ble urolig jeg [&:]

Back
Topp