Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KathMor
hahahaha... 06 er jo tidlig da, det synes du og!!!!! [8D] 07 er helt greit det, 08 er luksus og de som sover lengre enn det gidder jeg ike nevne en gang [>:][8D]
Jeg gir det noen tilvenningsdager til.... ellers blir det sånn klokka... selv om jeg lure rpå om snuppa kommer til å forstå den [:-]
ORIGINAL: barebeaa
Jeg må bare høre....
hjelper det ikke å ta de inn i senga deres f.eks.? her nekter jeg å stå opp før 7 om han skulle våkna seks eller halv syv så sier jeg det er natta og at vi må sove litt til eller ligge å slappe av, også legger jeg meg ned og lukker øynene og da ligger han og koser og noen ganger sovner igjen en time til.
Gråter de da? eller hva gjør at de tvinger dere opp?
Kan godt hende noen blir sure eller noe,? men jeg har alltid gjort det sånn fra han var liten, bestemte meg for at jeg ikke skulle stå opp før tidligst halv syv-syv. og har aldri gjort det heller...
Men kan hende jeg har et sovedyr men han våkner da tidlig innimellom han også men henter han bare inn til oss jeg da og han koser seg der.
ORIGINAL: barebeaa
Jeg må bare høre....
hjelper det ikke å ta de inn i senga deres f.eks.? her nekter jeg å stå opp før 7 om han skulle våkna seks eller halv syv så sier jeg det er natta og at vi må sove litt til eller ligge å slappe av, også legger jeg meg ned og lukker øynene og da ligger han og koser og noen ganger sovner igjen en time til.
Gråter de da? eller hva gjør at de tvinger dere opp?
Kan godt hende noen blir sure eller noe,? men jeg har alltid gjort det sånn fra han var liten, bestemte meg for at jeg ikke skulle stå opp før tidligst halv syv-syv. og har aldri gjort det heller...
Men kan hende jeg har et sovedyr men han våkner da tidlig innimellom han også men henter han bare inn til oss jeg da og han koser seg der.