HUff...

KathMor

Forumet er livet
Hun sovna ikke før 20 i går trooor jeg, men alikavel oppe nå klokka 06.... Tror jeg og skal kjøpe sånn klokke - nekter å stå opp før 7!!!!!![:'(]

Ikke dumme de klokkene!!![;)] Snuppa her sover som regel alltid 12timer. Så om vi legger henne senere så står hun opp senere. Ganske luxus...[:)]

I natt sov forresten lillesnuppa fra 23.30 - 05.30. 6 timer i strekk!!! Første gang det har skjedd...[:D]
Passer bra siden vi skal ha Anna heime i dag. [;)]

Er de dumme de klokkene? [8D] følger ikke helt med jeg!

Deilig å få sove så lenge!! SNuppa her sover fra 08 til 02/03 - det er deilig ja [:D] Men så er det ofte igjen.....

kjipt når de begynner å stå opp tidlig ja, hvert fall når man er vant med at de sover lenge[8D]
Emma har alltid sovet til 8-9, men i det siste har det vært opp 6-7, hva skjer[:'(][:-]

Ja er noe møkk.... Jeg hadde 2 luksus uker med 08, hakke peil hva som skjedde der med DEILIG var det! Men 7 er ok, 6 er IKKE ok....

samme her, bare at her blir hun vekket av storebror.Han sover bare 10 timer,er ikke det litt lite for en 3,5 åring? jeg er så trøtt første del av dagen,skjønner ikke at jeg skal klare og gå på jobb hvis de fortsetter og stå opp så tidlig[:'(]

har tenkt på den lampa,probl med storebror er at han hopper ut av senga uansett hva jeg sier, og opp i snuppa si seng, så sitter de der og har det gøy helt til jeg hører de...[;)][8|]

skal kanskje ikke skrive her da, åssen vi har d.... [:D] 

syns synd i de som har morgen dyr... her har vi sovedyr...[:D]

*overser klagetråden til bortskjemte sove-om-morgenen-mennesker*[>:][8D]

hahahaha... 06 er jo tidlig da, det synes du og!!!!! [8D] 07 er helt greit det, 08 er luksus og de som sover lengre enn det gidder jeg ike nevne en gang [>:][8D]

Jeg gir det noen tilvenningsdager til.... ellers blir det sånn klokka... selv om jeg lure rpå om snuppa kommer til å forstå den [:-]

ORIGINAL: KathMor

hahahaha... 06 er jo tidlig da, det synes du og!!!!! [8D] 07 er helt greit det, 08 er luksus og de som sover lengre enn det gidder jeg ike nevne en gang [>:][8D]

Jeg gir det noen tilvenningsdager til.... ellers blir det sånn klokka... selv om jeg lure rpå om snuppa kommer til å forstå den [:-]

04 - DØD

05 - død

06 - Så absolutt greit

07 - HURRRRRRA!!!!!!

08 - lever hun?? Ringer ambulansen før jeg åpner romdøren!!!

Jeg må bare høre....
hjelper det ikke å ta de inn i senga deres f.eks.? her nekter jeg å stå opp før 7 om han skulle våkna seks eller halv syv så sier jeg det er natta og at vi må sove litt til eller ligge å slappe av, også legger jeg meg ned og lukker øynene og da ligger han og koser og noen ganger sovner igjen en time til.
Gråter de da? eller hva gjør at de tvinger dere opp?
Kan godt hende noen blir sure eller noe,? men jeg har alltid gjort det sånn fra han var liten, bestemte meg for at jeg ikke skulle stå opp før tidligst halv syv-syv. og har aldri gjort det heller...
Men kan hende jeg har et sovedyr men han våkner da tidlig innimellom han også men henter han bare inn til oss jeg da og han koser seg der.

ORIGINAL: barebeaa

Jeg må bare høre....
hjelper det ikke å ta de inn i senga deres f.eks.? her nekter jeg å stå opp før 7 om han skulle våkna seks eller halv syv så sier jeg det er natta og at vi må sove litt til eller ligge å slappe av, også legger jeg meg ned og lukker øynene og da ligger han og koser og noen ganger sovner igjen en time til.
Kan godt hende noen blir sure eller noe,? men jeg har alltid gjort det sånn fra han var liten, bestemte meg for at jeg ikke skulle stå opp før tidligst halv syv-syv. og har aldri gjort det heller...
Men kan hende jeg har et sovedyr men han våkner da tidlig innimellom han også men henter han bare inn til oss jeg da og han koser seg der.

sånn har vel egentlig jeg gort det også, at jeg sier at det er fremdeles natta ogosv ogda har han enten sovna igjen eller bare liggi å kost seg.. men det er ikke alltid går.. noen ganger tvinger han meg opp...[:)]

Hivi Emma i mi seng? Å nei du, det går ikke!!
Hun har aldri sovet hos oss, og det har sin grunn - det går ikke! Fint eks: Denne ene gangen hun gjorde de, hun var syk, t datt hun i gulvet, slo hodet i nattbordet og begynte å blø neseblod - makker for mye med andre ord[:-] Nei hun bare herjer, maser, går bort til døra, nå kan hun rekke opp til håndtakene osv osv.. i tillegg sover Isabelle inne hos meg, og hun er ofte våken litt etter pupping klokka 05, og når hun først da har sovna kommer IKKE Emma inn for å si det sånn [8D]

ORIGINAL: barebeaa

Jeg må bare høre....

Blir ikke sur[;)]

Emmeli sovner ALDRI uansett hvor mye jeg lukker øynene mine, overser henne, forteller at det er natt osv osv osv! Hun er en makk i senga, piller oss i nesen, skal leke trampoline, osv! [>:]

Hun våkner jo som regel kl 05.15, men jeg har ALDRI godtatt det! Vi står aldri opp før kl 06! ALDRI! Men det hjelper f**n ikke! Blir jo til å følge henne 117 ganger tilbake i sengen, og det er hylskriking fra kl 05.15-06[:@]

Hun har vært sånn siden hun var baby. Hun er overhodet ikke noe sovedyr, og når hun våkner, så er det morgen! Selv når hun var baby så hjalp det ikke med en flaske melk og ny bleie, hun NEKTET å legge seg ned igjen[>:][>:][>:]

Back
Topp