Huff.

Littlå

Glad i forumet
Sååå kvalm av cyclogesten denne gangen. Ikke vært så galt på de 2 andre forsøkene..[:'(]
Vet rett å slett ikke om jeg klarer å gå på jobb jeg.. Kvalm og svetter bare jeg tenker på noe annstrengende[;)]

Æsj, så tråkig..[&:]

Men pass godt på deg selv, og la jobb være jobb - kanskje du må "venne" deg til å være kvalm noen måneder vettu[;)]

ORIGINAL: Anne L

Kjedelig å være kvalm[&o]  Håper det går over. Hvor lenge skal du gå på dem?

Skal gå på de frem til testdato 9.11..

ORIGINAL: Anne L

Bra du slipper å gå så lenge på de littlå[:)]  Jeg er heldig og reagerer ikje på dem. Progynovaen der imot er noe dritt. Hodepine fra h......... Men det er absolutt verd det dersom det gir resultater.

Off.
Ja det er absolutt verdt det[;)] MASSE kviser har jeg og fått[:'(]

uff merka at jeg gruer meg til å begynne med cycklogesten nå altså....sukk!! men ikke det kvalm er jeg jo ofte fra før så er jo ikke sikkert det blir noen forskjell..

Eg gjekk på cyklogest på mitt 2. forsøk og var då slått fullstendig ut i ca ei veke. Låg strak i senga/på sofaen og orka nesten ingenting. Den tok all energien min og litt til! Huska eine morningen då låg eg berre i senga og grein for eg følte meg berre heilt utmatta. Det er noko dritt at dei hormonane skal herje så masse med oss! Men, men vel verdt det til slutt ja om det lykkast! Men tungt når ein er midt oppe i det! Stå på!

Back
Topp