huff...:(

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
jeg er IKKE noe husmorevne når det gjelder å strikke baby sokker[&:] i går kveld så startet jeg på maaaaaaange forskjellige farger sokker, men endte med att jeg kastet det jeg hadde begynt på å startet på NYTT da jeg kom til den F**** hælen!!!guuuuuuuuuuuud, så irriterende og plagsomt...men i dag fikk jeg det NESTEN til da, var bare noen små hull hvor jeg skulle sy hælen sammen med resten av sokken!!!!guuuuuuuuuuuud hva er det jeg gjør feil???noen som kan forklare ENKELT til en "dummie"???

[:D] Hihihi...Må le litt, mest pga at du beskriver meg...Akkurat nå strikker jeg en lue...MEn har ikke sånne merker som jeg trenger når jeg skal begynne å kaste masker (noe jeg heller ikke kan)

Men du kan jo ta en titt inne på hobby eller på garnstudio . denne siden synes jeg er helt topp da, men så kjenner jeg ikke til noen andre da[:-]

ORIGINAL: *MaCa*

[:D] Hihihi...Må le litt, mest pga at du beskriver meg...Akkurat nå strikker jeg en lue...MEn har ikke sånne merker som jeg trenger når jeg skal begynne å kaste masker (noe jeg heller ikke kan)

Men du kan jo ta en titt inne på hobby eller på garnstudio . denne siden synes jeg er helt topp da, men så kjenner jeg ikke til noen andre da[:-]

hihi...skulle bare hørt meg i går kveld du *MaCa* jeg var så fly forbannet att det kan ikke beskrives....jeg heller vet ikke hvordan jeg kaster masker..men det som er da...er att mamma lærte meg å strikke sokker i fjor, å da med hæl og alt!!men tror du en sånn dummie som MEG husker det...NEIIIIIDA:...jeg bare ødelegger istendenfor å greie det...tror virkelig jeg heller skal kjøpe sokker på en strikkebutikk som er FERDIG sydde!!

kan du ikke strikke sånne tubesokker de har på garnstudio.com i stedet da? [;)]

Er også flere sokkeoppskrifter der.

Ellers hvis du er nybegynner på strikking så synes jeg nøstebarnboka er fin, for synes oppskriftene er skrevet ganske forståelig der... første gang jeg skulle lese en garnstudio oppskrift sleit jeg maks..

Back
Topp