Huff

MammaenTilMina

Gift med forumet
[:(]

link til aug 10 [:(][:(][:(]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=19248940&mpage=1&key=?
tenner to lys for engelene ikveld<3

Uff så leit [:(]

jeg går ikke inn å ser, tåler jo ingenting lengre før tårene spruter! Orker ikke gråte flere ganger til dagen. Så står over denne [:)] 
Men forstår jo hva det går i. Skal også tenne to lys ikveld [:(] da kommer kanskje tårene alikevel

Flashback[:(][:(]
Det å få tvillinger i magen er ikke så søtt som alle tror... risikoen er så veldig stor desverre[&:][&o].
Stakkars stakkars foreldre. Jeg gråter for de.

så utroligt  trist,sender masse tanker til foreldrene og tenner 2 lys for englene. [:(] stakkar

ORIGINAL: Drømmeren

Huff så forferdelig[:(][:(]

ORIGINAL: 4 blå hjerter

så utroligt  trist,sender masse tanker til foreldrene og tenner 2 lys for englene. [:(] stakkar

Jeg orker ikke gå inn å lese - har grått mer enn nok i dag. Men skal tenne lys[:(]

Huff så utrolig trist. [:(]
Tenner to lys for dem nå og videre i kveld.

ORIGINAL: TonjeJenta

Det å få tvillinger i magen er ikke så søtt som alle tror... risikoen er så veldig stor desverre[&:][&o].

Skal tenne 4 lys jeg [:(] 2 for dine engler også Tonjejenta [:(]

Trist, trist, trist [:(][:(]
Forstår godt at dette vekker minner for deg [:(]
Og jeg som sitter her med velskapte tvillinger kan skrive under på at frykten for at det skulle skje noe var tilstede under hele svangerskapet. Jeg vet at ikke alle har vært like heldige som meg, må være ufattelig vondt å miste barna sine...
*finnerfremlighterenogtennerlysa*

ånei[:o][:o] Det tenkte ikke jeg på [:o] Unnskyld[:(]

Back
Topp