rørehue
Elsker forumet
Jeg er sykemeldt, og NAV får jo aldri betalt ut pengene. Henger 1,5 mnd på etterskudd, og vi har regninger som skal betales.
Så sier samboer imårrest "Nå går jeg ut å tar den siste røyken, og jeg håper det var verdt det"
Så spør jeg om hva som var verdt hva?
"å gå sykemeldt" får jeg slengt i fleisen..
Også ser han at jeg blir lei meg også gidder han ikke si unnskyld og drar på jobb 2 timer før han skal være der.
Han skal liksom være den som skjønner hvorfor jeg er sykemeldt, støtte meg og være glad i meg. Også gjør han sånn.
Jeg får rett og slett lyst å legge meg ned å dø.
Nå skulle jeg ønske jeg ikke var gravid. Da kunne jeg pakket å dratt, for jeg skal ikke gå å ha dårlig samvittighet for at jeg er sykemeldt!
Måtte bare få det ut..[:@][:@][:@]
Så sier samboer imårrest "Nå går jeg ut å tar den siste røyken, og jeg håper det var verdt det"
Så spør jeg om hva som var verdt hva?
"å gå sykemeldt" får jeg slengt i fleisen..
Også ser han at jeg blir lei meg også gidder han ikke si unnskyld og drar på jobb 2 timer før han skal være der.
Han skal liksom være den som skjønner hvorfor jeg er sykemeldt, støtte meg og være glad i meg. Også gjør han sånn.
Jeg får rett og slett lyst å legge meg ned å dø.
Nå skulle jeg ønske jeg ikke var gravid. Da kunne jeg pakket å dratt, for jeg skal ikke gå å ha dårlig samvittighet for at jeg er sykemeldt!
Måtte bare få det ut..[:@][:@][:@]

over at han kunne finne på å si noe sånn og så ble jeg bare
!!!!! Egentlig så burde din kjære se seg om med så store øyne
for om jeg får
i han så skal jeg
før jeg
og
mens du kan stå på sidelinja og
så igrunn burde han bare
sjøl og
mens han roper på
for nå er jeg
!!!
for deg, for du fortjener alt annet enn sånn behandling!!!
i deg allerede!!!!!

i deg allerede også [:)][:)]

han så blir han nok litt
...
å
ber deg om unskyldning..
....