HUFF

lilly28

Glad i forumet
Ikke lett å tenke positivt på dette forumet når så mange faller av lasset[:(][:(]
Håper resten av oss som er igjen nå klarer å holde på spirene sine[:o]

Ja....det er rett å slett tragisk[:(][:(]
Krysser nå det jeg eier å har for at det skal gå veien for resten her inne...

ORIGINAL: lilly28

sign

sign[:(]

ja vi er inne i noen grusome uker. Tror at det skjer mange aborter i uke 6-8, så vi er nok akkurat nå inne i de verste ukene for November babyene [:(]

Om vel 14 dager er vel kanskje de fleste på november 2010 ute av den største faren og heldivgis vil vi nok da oppleve at det vil være lite fråfall fremmover.

Vi får bare krysse fingrene for oss alle i ukene fremmover!!

*håpe håpe*

Krysser fingrene og håper alle klarer seg godt igjennom påsken!!

Håper så inderlig at resten får være her tiden ut! Utrolig trist at så mange har måttet forlate oss..[:(]

huff ja... har egentlig hele tiden tatt det for gitt at alt skal gå bra denne gangen slik som forrige gang.. men når man ser hvor mange som faller fra her blir man litt mer ydmyk.... det er visst ingen garanti for å få beholde den lille spiren... men håper virkelig det går bra med alle som er igjen her!!!

ORIGINAL: SistemannIMagen

enig[&o] forferdelig synd på dem som må forlate[&o]

samme her, har opplevd det såå mange ganger selv, hoppet jo ut av dette men så var det bare jeg som testet tiiidlig så jeg fikk jo hoppe tilbake til dere, ett av de få untakene desverre[:o]

ORIGINAL: Et kallenavn

Helt enig.. Blir litt nervøs av det, og synes fryktelig synd på de det gjelder..

Back
Topp