Huff trenger råd

mammatilstorm

Elsker forumet
Vi bestemte oss for noen uker siden å ta med Storm på svømming hver fredag siden vi ikke har vært noe flinke til det,og et har resultert i at han ikke er noe særlig glad i vann i ansiktet.

De to gangene det har vært har han vært hysterisk, hylet å har ikke villet være nær bassenget.

Så i dag skulle vi bade i "badekaret". Han flippa helt,ble hysterisk[&o][:o][:(] et gikk greit etter en stund når han fikk sprute litt vann på meg,men ble litt usikker på hva jeg burde gjøre fremover.
Burde jeg bare fortsette med dette eller burde jeg bare droppe alt for en stund?Er bare redd jeg skal skremme vette av ungen

Prøvd å hatt med badeball, badering, armringer?

har ingen andre tips, men håper han blir glad i vann!! Frøkna her har hele tida vært glad i å bade i basseng, ikke vært redd for å få vann verken i øya eller munn. Men hun har hatt perioder hvor hun hater å bade i lille badekaret sitt i dusjen. Vi har nærmest tving hun. Det har heldigivs godt over!

Håper det går seg til - høres fælt ut når han er hysterisk.

Jeg ville ikke gitt meg, men heller ikke tvunget han. (men er jo det som er litt kjedelig med svømmehaller nå da. Koster jo mye for muligens ingen bading)
Men kanskje sette seg og få noe å drikke og se på de andre som bader, sitte på kanten og sprute med beina, at du bærer han og bare dupper han litt osv... Sånn at han føler seg trygg, så får han sprenge grensene selv når han er klar for det...

jeg ville lært han først å bade i badekaret til han er ikke lenger usikker også prøvd etter vært å ta han med til bassenget når han er ikke lenger hysterisk.

ORIGINAL: Tuttelure

Prøvd å hatt med badeball, badering, armringer?

har ingen andre tips, men håper han blir glad i vann!! Frøkna her har hele tida vært glad i å bade i basseng, ikke vært redd for å få vann verken i øya eller munn. Men hun har hatt perioder hvor hun hater å bade i lille badekaret sitt i dusjen. Vi har nærmest tving hun. Det har heldigivs godt over!

Håper det går seg til - høres fælt ut når han er hysterisk.

ja har det med det hjelper ikke.[:(][:(]

ORIGINAL: *Carine*

Jeg ville ikke gitt meg, men heller ikke tvunget han. (men er jo det som er litt kjedelig med svømmehaller nå da. Koster jo mye for muligens ingen bading)
Men kanskje sette seg og få noe å drikke og se på de andre som bader, sitte på kanten og sprute med beina, at du bærer han og bare dupper han litt osv... Sånn at han føler seg trygg, så får han sprenge grensene selv når han er klar for det...

Heldigvis er det et gratis tilbud vi har igjennom barnehagen, det er i svømmehallen på skolen på siden av [:)]

ORIGINAL: PhillipOgLeah

jeg ville lært han først å bade i badekaret til han er ikke lenger usikker også prøvd etter vært å ta han med til bassenget når han er ikke lenger hysterisk.

han har aldri hatt problemer med å bade hjemme før,men når han ser bassenget klikker han helt[8|] et er første gangen i dag at han ikke ville bade hjemme.

ORIGINAL: Heffa og Go`ungen

jeg er på jobb nå, men skal gi deg litt råd senere idag :)

tusen takk[:)] trengs virkelig[:)]

Back
Topp