x1xHårballen`s mamma
Glad i forumet
Lillegutt har vært syk i en uke nå, feber som kommer å går, sovet dårli, hosta masse, å mye snør...å nå har jeg au fått det:(:( kjennes ut som jeg har vært påden kickboxing treninga å alle slag å spark har kommet i tryne på meg!!!:(
I tillegg har jeg fått mitt livs største sjokk fra min gubbe ( ikke no positivt, men nei han hakke vært utro) så jeg er så helt fullstendig knekt sammen både fysisk å psykisk, vet ikke hva jeg skal gjøre:( vil bare skrike å få det ut!!!!!!
Å tillegg til det har jo lillegutt bursdag i morra, har masse kaker å bake, å svigermor sier jeg må lage middag...å jeg orker ikke tenke tanken på å reise meg i fra sofaen engang!!!:(
Ja dagens syte innlegg!!:( unnskyld!! Lover jeg kommer m bedre dager snart!!
I tillegg har jeg fått mitt livs største sjokk fra min gubbe ( ikke no positivt, men nei han hakke vært utro) så jeg er så helt fullstendig knekt sammen både fysisk å psykisk, vet ikke hva jeg skal gjøre:( vil bare skrike å få det ut!!!!!!
Å tillegg til det har jo lillegutt bursdag i morra, har masse kaker å bake, å svigermor sier jeg må lage middag...å jeg orker ikke tenke tanken på å reise meg i fra sofaen engang!!!:(
Ja dagens syte innlegg!!:( unnskyld!! Lover jeg kommer m bedre dager snart!!