Huff...syk

x1xHårballen`s mamma

Glad i forumet
Lillegutt har vært syk i en uke nå, feber som kommer å går, sovet dårli, hosta masse, å mye snør...å nå har jeg au fått det:(:( kjennes ut som jeg har vært påden kickboxing treninga å alle slag å spark har kommet i tryne på meg!!!:(

I tillegg har jeg fått mitt livs største sjokk fra min gubbe ( ikke no positivt, men nei han hakke vært utro) så jeg er så helt fullstendig knekt sammen både fysisk å psykisk, vet ikke hva jeg skal gjøre:( vil bare skrike å få det ut!!!!!!

Å tillegg til det har jo lillegutt bursdag i morra, har masse kaker å bake, å svigermor sier jeg må lage middag...å jeg orker ikke tenke tanken på å reise meg i fra sofaen engang!!!:(

Ja dagens syte innlegg!!:( unnskyld!! Lover jeg kommer m bedre dager snart!!

Uff, hørtes ikke noe kjekt ut :-( masse god bedring! Vi er her for deg, snuppa! Hemmelig forum? Mange klemmer til deg! Og svigermor kunne iallefall ha tilbudt seg å hjelpe til!

Du kan alltids åpne deg for oss på det hemmelige! Det hjelpe nok liiitt å få det ut! [;)]

Og du MÅ ikke lage middag til gjestan dine. Det e jo du som skal ha selskap, ikke svigermor. Så om ho vil spise middag ho s deg, ja da kan ho lage den middagen sjøl. [;)] Du har jo nok med at huset skal se tilfredsstillanes ut for gjesta, pluss at ungen skal være re og pen, du og gubben. Og kakan.. [:)]

Sende deg en klem æ. [:D]

Selv om jeg har veldi veldi lyst å hatt stort behov for å skrike det ut på hemmelige så kan jeg ikke!!! Å holder på å bli gal her!!![:(][:(][:(]

ORIGINAL: Hårballen`s mamma

Selv om jeg har veldi veldi lyst å hatt stort behov for å skrike det ut på hemmelige så kan jeg ikke!!! Å holder på å bli gal her!!![:(][:(][:(]

Huff da..
Klemme masse på!

ORIGINAL: Mialille

Du kan alltids åpne deg for oss på det hemmelige! Det hjelpe nok liiitt å få det ut! [;)]

Og du MÅ ikke lage middag til gjestan dine. Det e jo du som skal ha selskap, ikke svigermor. Så om ho vil spise middag ho s deg, ja da kan ho lage den middagen sjøl. [;)] Du har jo nok med at huset skal se tilfredsstillanes ut for gjesta, pluss at ungen skal være re og pen, du og gubben. Og kakan.. [:)]

Sende deg en klem æ. [:D]

Sende dej tusenvis av store klemma

Jeg som trodde jeg hadde det fælt! 

Hvis du er dårlig og ikke i form så kan du faktisk utsette selskapet! Du MÅ ikke klare alt! Og middag?? Bare glem det! Vet svigermor hva som har skjedd? Kanskje du kan snakke med henne?

Sender deg massevis av klemmer, god bedring og lykke til!!!!!!

Ja svigermor vet hva som har skjedd, å i og m at jeg er syk, Kevin er ikke helt i slaget å svigerfar er syk, så burde ho nesten bare der skjønne at vi burde utsatt selskapet...men istedet tilbød ho seg for å ha det hos seg, bake en kake, å kjøpe is, så jeg skal da bake sjokolade kake, å lage middag...kom på nå at jeg har helt glømt å kjøpe brød til gryteretten da:( men får jeg fikse i morra på dagen:) men nå slipper jeg ha stor rengjøring på huset i kveld..det hjelper jo litt;)

Uff snakk om å få alt på engang [:(][:(] Håper du kan åpne deg litt etter hvert, høres ut som du trenger det stakkars [:(]
Ønsker deg kjempe god bedring :) Glem hele besøket inntil videre og prøv å bli friske begge to. Er ikke så kjekt for gjestene heller å komme til noen som er syke tenker no eg :)
Mange klemmer til deg!

Så bra hun trådde til med selskapet da. Det syntes jeg var veldig flott av henne!
For å si det sånn, hvis du hadde fremdeles skulle hatt selskapet så hadde jeg blitt sint på deg!! *så det så!*

ORIGINAL: sjukesøster

Sende dej tusenvis av store klemma

Back
Topp