Huff :S *oppdatert*

^Milla^

Gift med forumet
Tok en ny test idag, den er blandahvit[:'(]
Var en FirstSignal, en test som jeg egentlig ikke liker i utgangspunktet, men de hadde ingen andre der jeg var[:-]
Så håååper kanskje at det bare er pga at testen er dårlig, men hvis ikke mistenker jeg en kjemisk denne gangen..[:(]
Har hatt det før, og ble bekymra i forrigårs når det røska i livmora , som om noe ble "rivd" løst..

Men kan jo være så mye, IKM er i morgen, og den pleier være ganske presis, så finner det jo ut da.

VIL ikke at det skal være en kjemisk, for er jo så mange søte hyggelige damer her som jeg vil bli bedre kjent med[:)]

***********************************************************************************************************

Klarte ikke dy meg og måtte ta en CB. Og det kommer en svak strek på ettermiddagsurin, så var helt klart noe som ikke var bra nok med den FirstSignal.
Men den er fortsatt svak da, så ingenting er sikkert.

Føles ikke som TR kommer i mårra, men veit hu er ganske luren, så det endelige svaret får jeg i mårra[:)]

å nei[:(][:(] håper det bare var en dårli dum test.. nå er det virkelig deres tur!!
Lykke til i morgen, og krysser alt jeg eier og har for at den stygge tanta ikke dukker opp! Vil så gjerne at du skal være her helt til november og enda lenger[:)]

ÅåÅå,duste test.....
Hmm,får håpe det evt bare er tidlig å teste da,og at en annen test vil gi et bedre resultat,hadde jo vært veldig kos å beholde deg her inne..

krysser fingra for oss... at vi får bli her inne i samme alle disse søte jentene

Veit de testene ikke har slått ut før IKM før også, så har et lite håp. Er jo kvalm og trøtt og kjenner meg gravid, men har blitt lurt av kjemiske før[:'(]

DUSTEDRITT[:'(] *blæh*

Får bare være tolmodig til i mårra, å se.. Haaater å vente..

ORIGINAL: Nøtteknekkern

ÅåÅå,duste test.....
Hmm,får håpe det evt bare er tidlig å teste da,og at en annen test vil gi et bedre resultat,hadde jo vært veldig kos å beholde deg her inne..

jaaaa....

ORIGINAL: nissemor87

krysser fingra for oss... at vi får bli her inne i samme alle disse søte jentene

JAAAAA! Syns vi fortjener det!! Åssen går det med deg da? Har jo IKM idag du?

Huff...MØKKATEST!!!!
Satser på det er testen vi[:)]
Du har andre typer liggende som du kan ta i morgen??
Huff...vil alle skal holde seg her jeg nå....vil ikke at noen av oss skal falle av lasset....alle er jo så snille å søte her

ORIGINAL: lilly28

Huff...MØKKATEST!!!!
Huff...vil alle skal holde seg her jeg nå....vil ikke at noen av oss skal falle av lasset....alle er jo så snille å søte her

Ja er overbevist om at det er en MØKKATEST! (eller allfall håååååper veeeeldig sterkt)
Har ingen andre typer liggende nei, hadde nok kasta meg over den allerede da [8D] Men mulig jeg kjøper en sånn RFSU(eller no sånt[8|]) når jeg er ute å kjører idag. Var den typen jeg fikk streken på for noen dager siden. Så om jeg tar den i mårra tidlig, og den ikke er positiv heller så har det nok vært en kjemisk[:'(]

Huff...MØKKATEST!!!!

Signerer denne[;)]

Men er det normalt at det kommer en positiv strek om man ikke er gravid da???
Noen som har opplevd det?

Dustetester, har ofte ikke testet før ikm og gjerne litt over også..

Håper virkelig du blir her inne
KLEM

Har dårlige vibber med den first signal testen, testa med den i går og den var helt hvit, fikk et svakt kryss på clearblue i dag tidlig, så det er en dårlig test. [:'(]

Men er det normalt at det kommer en positiv strek om man ikke er gravid da???
Noen som har opplevd det?

Er vel ikke direkte normalt nei, men har jo skjedd med folk tidligere. Samt at jeg tok en type test jeg aldri har brukt før, og som er nettopp kommet på markedet.
Men jeg personlig har aldri opplevd positiv strek uten å være gravid[:)]

ORIGINAL: _Dollface_

Dustetester, har ofte ikke testet før ikm og gjerne litt over også..

Håper virkelig du blir her inne
KLEM

Pleie å vente til etter IKM jeg også, men fikk testene "for tidlig", de var helt nye for meg og følte noe var på gang, så klarte ikke dy meg[8D]
*testoman* Skulle hatt smekk på lanken egentlig *hihi*

Men ser ut til at jeg blir værende da[:D]

ORIGINAL: Sny

Har dårlige vibber med den first signal testen, testa med den i går og den var helt hvit, fikk et svakt kryss på clearblue i dag tidlig, så det er en dårlig test. [:'(]

Enig me du, er egentlig drittester, men sånn er det når man ikke klarer å holde seg [:-] Utsette seg for sånt når man vet det ikke funker [8D]

ORIGINAL: ^Milla^
Pleie å vente til etter IKM jeg også, men fikk testene "for tidlig", de var helt nye for meg og følte noe var på gang, så klarte ikke dy meg[8D]

Hehe da er vi to, jeg bestiller alltid 20 billigstrimler av gangen og de går sjelden ut på dato for og si det sånn[;)][:D][:D]

SÅ bra, håper VIRKELIG på det:)

Må si jeg ble skremt da den var så hvit i mårrest, klarte ikke å slå meg til ro med at jeg har kjent ann kroppen min så feil[:)]
Men ble litt letta, kroppen til folk har lurt folk før[8D]

ORIGINAL: _Dollface_

ORIGINAL: ^Milla^

Hehe da er vi to, jeg bestiller alltid 20 billigstrimler av gangen og de går sjelden ut på dato for og si det sånn[;)][:D][:D]

SÅ bra, håper VIRKELIG på det:)

Det er noe helt spesielt med det øyeblikket du tester, går lixom ikke lei av følelsen. Og den enda mer magiske følelsen når 2 streker kommer til syne. Og ikke minst spenninga med en svak svak strek som jeg ikke vet helt hva skal bety..
*selvpining kan man vell kalle det* [8D] hehe

Back
Topp