Huff...oppdatert

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Huff, fikk en feber syk Noah hjem fra bhg idag, feber måleren stoppet på 39,3* Så da blir det være hjemme fra bhg imorgen, er jo bare 14 dager siden sist for pokker..Hvor kommer denne feberen fra????

Planen er at han skal ta nøffe nøff vaksinen til torsdag..

Måtte ringe til bhg for å høre hvordan han hadde vært idag, men det var det ingen som viste, for de som hadde vært sammen med han idag hadde gått for dagen..

Å det er ett svar jeg alltid får når jeg spør om noe der..
Meg:Har han spist noe særlig idag
BHG:Nei du det vet jeg ikke for jeg har ikke vært sammen med han..
Meg: Har han sovet noe da??
BHG: Du det er jeg ikke sikker på, for det er ikke jeg la han eller tok han opp..

Dette er svar hver gang jeg spør om noe, eller om jeg spør om noe annet så er det bare nei du det vet jeg ikke, eller det er jeg ikke sikker på..

Glad jeg skal på foreldresamtale om 14 dager [:)]
_____________________________________________________________________________________

Oppdatert
Huff da har tempen steget igjen på Noah, nå var den 40,1[:(]  Den var 38,6 når han la seg.
Liker virkelig ikke dette her jeg..

Han har fått nok ei stikkpille,så skal jeg ta en ny test om 45 min..

ORIGINAL: Bdancer

skjønner godt at de ikke kan svare jeg, det er ikke lett å ha antall brødskiver og sovetider i hodet til flere barn. men de burde skrive det opp!

god bedring til gutten din!

Er ikke snakk om antal brødskiver..Men de må da vite om han har spist eller ikke..
Å det er faktisk ikke så mange som sover der..

Å de skal skrive opp sovingen, men ikke alltid den står der.

Takk takk

Har de ikke skjema som det står hvor mye barna har sovet og når i barnehagen?
Og hvor mye han har spist, synes vel på hvor mye som er igjen i matpakken?

Utover det, hvis de virkelig ikke har oversikt - ikke skriver opp når de skal, ikke gidder å ha oversikt, og ikke vet om han har spist i det hele tatt eller ikke så burde du ta det opp med barnehagen.

Skjønner ikke hvorfor ikke alle barnehager har en liste hvor de skriver opp når barnet blir lagt og når det våkner...
Det hadde i hvertfall vi [;)] Og så er det ikke sååå vanskelig å finne ut om han har spist da, da får den ansatte spørre noen av de andre..

ORIGINAL: Kal-El

Har de ikke skjema som det står hvor mye barna har sovet og når i barnehagen?
Og hvor mye han har spist, synes vel på hvor mye som er igjen i matpakken?

Utover det, hvis de virkelig ikke har oversikt - ikke skriver opp når de skal, ikke gidder å ha oversikt, og ikke vet om han har spist i det hele tatt eller ikke så burde du ta det opp med barnehagen.

De har skjema jo, men ikke alltid det står der..

Ser ikke det på matpakken nei, for de får all mat i bhg..

Ja skal ta opp, skal på foreldre samtale om 14 dager..

Det er spes ei som aldri vet noe når jeg spør og da er det det samme hva jeg spør om..

Jeg er også en av de som jobber i barnehage. Jeg har jobbet på småbarn og for det første: Man kan lage seg ei soveliste. Da vet alle når et barn har lagt seg, hvor lenge det skal sove og når det skal opp. Dette er absolutt ikke noe problem. Og for det andre: hvis du alltid spør om dette spørsmålet så vet vel de i barnehagen at du vil vite det og da bør de få vite det fra den personen som har vært sammen med han hele tiden. Burde da ikke være noe problem. det er ikke alltid jeg har oversikt over hvor mye barna har spist, men er det noe spesielt så får jeg vite det. Og er det noen foreldre som alltid spør om det så spør jeg jo bare de jeg jobber med. De som har sittet ved samme bord har da oversikt. Jeg jobber på storbarn nå og har 20 barn, men har også jobbet på småbarn med 15 barn. Vi hadde alltid oversikt over når barna sov og når vi skiftet bleier på barna. Ha hadde vi også kontroll om barna bæsjet eller ikke. Det hele kalles organisering!

oppdatert.

jeg også får de samme svarene fra bhg så nå har jeg nesten sluttet å spørre... er bare en bhgtante som kommer frivellig bort til meg og forteller uten at jeg trenger å spørre - takk og lov for at HUN jobber der ihvertfall.

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

jeg også får de samme svarene fra bhg så nå har jeg nesten sluttet å spørre... er bare en bhgtante som kommer frivellig bort til meg og forteller uten at jeg trenger å spørre - takk og lov for at HUN jobber der ihvertfall.

Ja det er ikke så enkelt alltid..
Men takk takk, i løpet av 1 time i natt så gikk tempen ned fra 40,1 til 38,8..
Nå på morran var den 37,3
Men den kommer nok til å stige i løpet av dagen tenker jeg..

Back
Topp