Huff, fikk en feber syk Noah hjem fra bhg idag, feber måleren stoppet på 39,3* Så da blir det være hjemme fra bhg imorgen, er jo bare 14 dager siden sist for pokker..Hvor kommer denne feberen fra????
Planen er at han skal ta nøffe nøff vaksinen til torsdag..
Måtte ringe til bhg for å høre hvordan han hadde vært idag, men det var det ingen som viste, for de som hadde vært sammen med han idag hadde gått for dagen..
Å det er ett svar jeg alltid får når jeg spør om noe der..
Meg:Har han spist noe særlig idag
BHG:Nei du det vet jeg ikke for jeg har ikke vært sammen med han..
Meg: Har han sovet noe da??
BHG: Du det er jeg ikke sikker på, for det er ikke jeg la han eller tok han opp..
Dette er svar hver gang jeg spør om noe, eller om jeg spør om noe annet så er det bare nei du det vet jeg ikke, eller det er jeg ikke sikker på..
Glad jeg skal på foreldresamtale om 14 dager [:)]
_____________________________________________________________________________________
Oppdatert
Huff da har tempen steget igjen på Noah, nå var den 40,1[:(] Den var 38,6 når han la seg.
Liker virkelig ikke dette her jeg..
Han har fått nok ei stikkpille,så skal jeg ta en ny test om 45 min..
Planen er at han skal ta nøffe nøff vaksinen til torsdag..
Måtte ringe til bhg for å høre hvordan han hadde vært idag, men det var det ingen som viste, for de som hadde vært sammen med han idag hadde gått for dagen..
Å det er ett svar jeg alltid får når jeg spør om noe der..
Meg:Har han spist noe særlig idag
BHG:Nei du det vet jeg ikke for jeg har ikke vært sammen med han..
Meg: Har han sovet noe da??
BHG: Du det er jeg ikke sikker på, for det er ikke jeg la han eller tok han opp..
Dette er svar hver gang jeg spør om noe, eller om jeg spør om noe annet så er det bare nei du det vet jeg ikke, eller det er jeg ikke sikker på..
Glad jeg skal på foreldresamtale om 14 dager [:)]
_____________________________________________________________________________________
Oppdatert
Huff da har tempen steget igjen på Noah, nå var den 40,1[:(] Den var 38,6 når han la seg.
Liker virkelig ikke dette her jeg..
Han har fått nok ei stikkpille,så skal jeg ta en ny test om 45 min..