huff og huff....

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
I dag har jeg vært på jobb , er som sagt blirr sykemeldt 50% fra jobben, men nå de siste dagene så har jeg hatt så vondt att jeg har knapt kommet meg ut av sengen uten att jeg griner av smerter....H******* bekkenløsning!!!!! JEG HATER DEG!!! [:@] i dag kom jeg meg ikke ut av sengen, gråt og gråt for det verket i hele kroppen, og ryggen eller beina ville ikke fungere!!!Så tror jaggu jeg må ringe til legen og få 100% sykemelding, for dette her går ikke...jeg går å halter hele dagen lang eller hva jeg nå skal kalle det, jeg ser jo ut som en fuckings invalid tulling....[:'(] Det verker konstant i korsrygg, hoftene, beina og bekkenet...vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...

Uff, ja få deg 100 % sykemelding du. God bedring[:)]

ORIGINAL: Rappo

takk for det Rappo... blir så frustrert også, for jeg fungerer ikke som et menneske her hjemme med barna heller siden sambo BARE jobber kvelden.... [:(]

ORIGINAL: *oppsideisi*

takk for det Rappo... blir så frustrert også, for jeg fungerer ikke som et menneske her hjemme med barna heller siden sambo BARE jobber kvelden.... [:(]

Det høres slitsomt ut! Hvor gamle er barna dine?

ORIGINAL: *oppsideisi*

Det høres slitsomt ut! Hvor gamle er barna dine?

Barna mine er 7,5 år og 3år... å minsten er veldig veeeeeeeeeldig turbo i ræva..!! full fart hele tiden[&:] er nå vel og bra det, men det er slitsomt for meg når jeg sliiiiter sånn med ett bekken som krangler ele tiden, og det har job litt verrre nå i det siste, så er skikkelig AUAUAUAUAU![:(]

Off det hørtes ikke noe godt ut!![:'(]

Få deg 100% sykemelding og prøv å kose deg med barna dine isteden [:)

ORIGINAL: **Camilla**

Off det hørtes ikke noe godt ut!![:'(]

Få deg 100% sykemelding og prøv å kose deg med barna dine isteden [:)

ja, jeg skal se det ann ut uken, å så skal jeg ringe legen...

det hørtes ikke bra ut!! god beding til deg![:)]

Mange klemmer fra meg til deg...

Vet nøyaktig hvordan du har det...[:(]

KLemmer i fleng

Uff, få deg full sykemelding, sånn at du kan fungere best mulig hjemme med barna...
Skikkelig kjipt når man må slite sånn, men tenk på deg selv nå [:)]

Det hørtes grusomt vondt ut, har litt vondt hvor bekkenet er vanskelig, men dette hørtes faktisk jævlig ut.

Håper bekkenet kommer seg, hadde spurt etter 100% jeg, du kan jo ikke gå rundt med så store smerter...

Masse god bedring!

uff kor kjedligt dette hørtest ikkje godt ut. Ring legen så snart så mulig å ikkje drøy for lenge, er ingen som takker deg for at du slit deg ut så berre til å vera heime å prøve å komme seg litt. Bruk heller resten av energien på ungene og deg selv. God bedring videre

TUSEN TAKK ALLE SØTE SNUPPER!!! Jeg skal få ringt legen min i morgen, å høre om det er mulig å få seg 100% sykemelding, for jeg har det rett og slett helt FORJÆVLIG vis jeg skal si det rett ut!!!!!!

ORIGINAL: *MaCa*

Mange klemmer fra meg til deg...

Vet nøyaktig hvordan du har det...[:(]

KLemmer i fleng

samme her... så signerer på det sterkeste

Back
Topp