huff... nå begynner alt...

hvitbeis

Glad i forumet
jah.. la meg si det enkelt!

DET VAR LIKE FØR JEG TISSA PÅ MEG NÅR JEG VOKNET!

skulle ikke klare å hive på meg morgenkåpen engang før jeg måtte løpe!
å da hadde jeg sovet ca tre timer[8|]

Sånn pleier jeg å ha det faktisk! Men i natt var jeg på do siste gangen kl halv 2, og var ikke på do igjen før kl 7!!! [:D] Må være ny rekord!!

det er først nå jeg begynner å merke hva dette gjør mot blæra[&:]

å i tillegg så sov jeg me pute mella beina, å da voknet jeg på rygg[8|]
pute mella beina: pga bekkenløsninga!

Jeg pleier å legge dyna mellom beina liksom.. Ligger på sida og legger litt av dyna mellom beina.. Syns det er mer behagelig å ligge sånn.. Får stukket litt dyne under magen og, og da får den god støtte.. Så når jeg våkner og skal på do, må jeg jo komme meg ut av den floka først.. [:D] 
Åsså sjangler jeg ut på badet for er jo så trøtt.. Hehehe.. Tisser i søvne.. Har egentlig hatt det sånn hele tida jeg.. [&:][:D]

vel, her er min situasjon:

jeg har jo kattunger inn på rommet å di skal ha kattemat å sånn..
åsså har jeg hunder (5 stk) åsså der, for hvis ikke di får sove på rommet så står di uttafor å skraper på døre å hyler... å jeg har da litt løst å såve!
så... når jeg står opp, så må jeg først kaste alle bikkjene av dyna mi, å så må jeg være lynrask på do, for hundene må ikke spise kattematen, for det er sånn sykdom i det som hundene ikke tåler! så når jeg kommer inn igjenn, så ligger alle hundene på min (!) plass å kattungene lurer på hva det er som går bortover gulvet, så di tenker;
"la oss stikke klørne inn å smake på den rare avlange tingen der!"
så i natt så fikk jeg en deilig liten klo inn mitt under foten! for di små hjerteknuserne har lært seg å klatre opp i senga...

så er det jo endel stress fra min sid3 å da, er så redd di skal tisse inne, så jeg er jo ute med dem hver 2-3 time...

så ja jeg har endel å gjøre! men mat må man ha!
(fjordland, middag for to...)

Back
Topp