Huff, mammahjertet..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Mammahjertet har det tøft for tiden.. Kan telle på en hånd hvor mange ganger snuppa har hatt barnevakt i løpet av sitt liv.. Å nå må hun være på ræk hele tiden! Det er katastrofe-område her hjemme.. Går bare rundt å sier nei hele dagen, å det blir så trist for oss begge.. I tillegg til at det virkelig er frustrerende når hun pakker opp alt vi har pakka ned.. Men jeg føler virkelig på kroppen at hun blir sendt overalt nå.. Hun koser seg, det vet jeg.. Men jeg koser meg IKKE! Håper dette er over snart.. [&o]

Ta henne med og kjøp noe ordentlig fint til henne, noe som hun ønsker seg
Da kan hun være opptatt med det istedet for å være i veien når dere pakker.
Noen ganger må man "kjøpe" barna våre.

ORIGINAL: ~Stjernemor~

Ta henne med og kjøp noe ordentlig fint til henne, noe som hun ønsker seg
Da kan hun være opptatt med det istedet for å være i veien når dere pakker.
Noen ganger må man "kjøpe" barna våre.

Matilda er en "hjelper".. Hun skal hjelpe til, og se, uannz hva man gjør.. I går fikk hun LEKE med iskrem.. Men med engang jeg begynte å gjøre noe så var hun der å skulle "hjelpe"[8D] Idag fikk hun stå på badet å leke med vann, det får hun som regel ganske ofte da, men idag var jeg ekstra snill med hva hun fikk ha oppi vasken.. Men med engang jeg gikk ut fra badet så var hun etter.. Så til slutt måtte jeg bare ringe bestemoren å høre om hun kunne være der litt idag også mens vi rydda å flytta alt bort..

Sender deg en stor klem. [;)]
Å ha vondt i mamma-hjertet er ikke noe særlig.. [&o]

Hei!
Hvordan går det med dere nå?

Back
Topp