Huff mamma hjerte mitt gråter

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Enya har sin 4 dag i bhg idag..
Var der onsdag,torsdag og fredag forje uke..
De dagene gikk kjempe bra[:)]

Så var det dagen igjen idag, å når jeg leverte henne etter å ha vært der sammen med henne en liten stund og skulle gå så bare gråt og gråt hun..[:(]

Så jeg ringte etter en liten stund for å høre hvordan det gikk, å da hørte jeg henne hyle skikkelig i bakgrunnen[:(]
Spurte om jeg skulle komme inn igjen,for jeg satt ute i bilen, men det ville de ikke at jeg skulle gjøre..

De skulle ringe meg når hun hadde roet seg sa de, å det er nå over 1 time siden..

Burde jeg ringe å høre hvordan det går siden jeg ikke har hørt noe fra de????

Jeg hadde ringt.. garantert[:o]
En time er lenge hvis hun gråter enda.. men kan jo også være att de rett og slett bare har glemt å ringe deg[;)]

Oi, skjønner at den er tøff, ja. Vet ikke hva somk er riktig å gjøre, har ingen erfaring med det.

ring du! De har det sikkert bare travelt og glemt å ringe deg!

Har snakket med de nå. å hun hadde gråti fram til kl 1030, men nå satt hun å spiste og koste seg med de andre barna..
Så da går det nok bra håper jeg[:)]

Men fy så grusomt det er når de gråter sånn, er ikke vandt med det fra Noah begynte i bhg, det gikk jo som en lek da jeg hadde innkjøring på han[:)]

huff, det skjønner jeg var vondt!
litt kjipt av bhg å glemme å ringe deg med en gang da..
håper dere slipper dette igjen [:)]

bare ring du...det har jeg gjort flere ganger opp gjennom årene...

2-3 ganger har jeg tatt kontakt med styreassistenen i barnehagen da min har slått seg helt vrang...
Hun har vært "spesialpedagogen" hans et år, til de hadde en ledig og gutten min elsker henne...hun har alltid gått inn til min når jeg sa til henne at han hylte...men nå har han jo et komunikasjons problem og hun kjenner ham...

ORIGINAL: racesnuppsi

huff, det skjønner jeg var vondt!
litt kjipt av bhg å glemme å ringe deg med en gang da..
håper dere slipper dette igjen [:)]

Nei det håper ikke jeg heller, for dette er ikke noe særlig..

ORIGINAL: MarensMamma

Huff det er ikke kjekt [&o] men det er oftest værre for oss mammaer enn det er for barnet. da jeg leverte mi i dag og så var det en som klamret seg til mammaen sin og gråt da hun reiste[&o] må si jeg er glad jeg sjelden har opplevd det.

Håper morgendagen går knirkefritt [:)]

Ja er jo værts for oss mammaer og pappaer, men grusomt når jeg hører henne gråte i tlf[:(]

Men satser på at dagen imorgen blir litt bedre[:)]

ORIGINAL: theojora

ORIGINAL: Tvilling74

Har snakket med de nå. å hun hadde gråti fram til kl 1030, men nå satt hun å spiste og koste seg med de andre barna..
Så da går det nok bra håper jeg[:)]

Men fy så grusomt det er når de gråter sånn, er ikke vandt med det fra Noah begynte i bhg, det gikk jo som en lek da jeg hadde innkjøring på han[:)]

samme her.. nr1 var kjempe enkel, nr2 brukte lang tid å vennes til.. måtte hente henne flere ganger fordi hun skreik og skreik og skreik, nytta ikke at storesøster var der heller, men nå stoooortrives hun da[;)]

Så godt å høre at det ikke bare er hos meg da[:)]

Å godt at snuppa de stortrives nå, regner med at Enya oxo kommer til å stortrives etterhvert..
Hun har både Noah og pappa`n sin i samme bhg,men ikke samme avd[:)]

Back
Topp