Huff..kvalm igjen!

anjet

Forelsket i forumet
Spyr og spyr, vært kvalm på morran en lang periode, og kan noen ganger spy hvis jeg spiser for tidlig, men i dag bare spøy og spøy jeg :/ LEI! Ringte akkurat jobben for å fortelle at jeg måtte komme senere pga det, og ble fortalt at jeg måtte holde senga, de er veldig snille og beskyttende de på min avdeling, godt å møte litt forståelse , hun sa dette er kroppen som forteller deg at du må hvile, ikke tenk på jobb i dag... Snille folk altså :) begynte så klart å sippe , disse hormoner altså... Så i dag blir jeg hjemme, føles litt som ett nederlag, men kroppen ville visst ikke.... Lurer på om jeg må kaste inn håndkle å sykemeldt med helt, flere som er 100 % sm?? Jobber 40 % nå, og vil i teorien ikke jobbe mindre, men virker ikke som kroppen vil det samme....

Så deilig at du har en sånn arbeidsplass da :D

Her har kvalmen med hodepine begynt å komme de siste dagene NOT COOL.
Er helt grusomt, våkner med kvalme å få i meg litt mat, men så er det jo pån igjen.

*Bank i bordet så kaster jeg ikke opp enda* Men er sikkert ikke lenge til.

Håper du slepper unna om et par dager eller utover dagen.

Go klem :D

Uff kvalme er det værste eg vet:/ jeg er 100% sykemeldt pga bekkenløsning... Kroppen min klarte absolutt ikke å gjøre jobben så da ble det slik.. Godt du har full forståelse hos kollegaer og sjef, det gjørr det lettere...

Uff,jeg er så glad jeg har sluppet kvalmen denne gangen,bank i bordet. Nesten i alle fall.
Er 100% sykemeldt nå.

Jeg har ikke vært helt i form, men heldigvis sluppet å spyyyy... :) Hater å spy.. Regner med dere ikke er så glad i det dere heller, så jeg syns synd på dere.. Blæ!

Jeg er ute i 100% svangerskapspenger.. Har høyt blodtrykk og stresser veldig om jeg må jobbe mindre enn 100%, så den lille perioden jeg prøve 50% var nesten verre enn å jobbe 100%.. Har bekkenløsning også, så om jeg ikke hadde vært ute i svangerskapspenger så hadde jeg blitt sykemeldt likevel.. Litt greit å vite at jeg ikke har noe valg egentlig :P

Takk takk jenter, satser på at kvalmen gir seg over helga ihvertfall, det trodde de på legekontoret også, har bekkenløsning i tillegg, og er vel pga den at jeg vurderer å kaste inn håndkle, legen ville sykemelde meg 100 % før påske, men da sa jeg at jeg trengte litt mer tid til å bli ferdig med ett par saker på jobb, men tenker nå at jeg kanskje bør sm meg allikevel, også kan jeg komme og gjøre ferdig de siste papirsakene utenom, da får jeg ikke dårlig samvittighet hvis jeg ikke er på avdelingen , siden de får vikar da. vi får se, skal ringe legen til mandag igjen... :)

Back
Topp