huff.. *klaging*

Nr3juli16

Gift med forumet
Litt klaging fra meg i dag..

I snart 2 uker har goingen min hatt helt hard mage og masse luft. har snakka 1000 ganger med hs, de har noen råd. men de hjelper ikke.
Goingen våkner flere ganger om natta og om kvelden å bare hyyyyyler, går ikke ann å roe han ned. han spenner hele kroppen. helt forferdelig for mamman[:(]

I går var vi hos legen og han kjente på magen hans, han har navlebrokk[&o] så han henviser oss til barneklinikken på haukeland. så de skal bestemme om han skal opereres eller ikke[&:] holdt på å ramle av stolen når han sa oprasjon[&o] fikk også en olje som han skal få litt av i noen dager for å mjukgjøre magen hans. Håper så inderlig at dette hjelper, Han er så sliten stakkar[:(]

Så kom jeg på en ting. før dette begynte hadde vi sengen (hode enden) på klosser for at han var forkjøla. kan dette komme av at vi har tatt ned sengen igjen??

Takk for at du gadd å lese [:)]

Huff så fælt, føler med dere.. Vi måtte også kanskje operere Jesper pga hydroceler bak pungen men slapp unna heldigvis. Må tilbake på kontroller bare. Håper det samme skjer med dere!

Vet ikke om det med senga har noe å si, men kan vel bare sette klossene tilbake uansett? Jeg har sengeenden hevet uansett jeg. Hver gang jeg tar de bort så blir han tett i nesa igjen så jeg fant ut at jeg kan like gjerne bare ha de stående;)

kom på det i dag tidelig, så har sett senga opp igjen nå.

Håper iderlig at vi slipper oprasjon

Mi hadde litt navlebrokk rett etter hun ble født sa de på sykehuset. Men det gikk heldigvis over etter noen mnd. Får håpe dere slipper å operere [&:] Og at han blir bedre!

Håper han blir bedre igjen av seg selv og at dere slipper operasjon!
God bedring til lille gullet<3

Skader jo ikke heve sengen igjen og se om det hjelper:)

vesla hadde navlebrokk, den romlet bare jeg kom borti den og da skrek hun. legene her mente det ikke gjorde vondt[&:]  den ble borte etter noen mnd

Legen sa da han var liten at han ikke hadde ondt av den, men nå sier samme legen at vist han har luft og begynner å grine av det så kan det hende at han ikke klarer å slutte å gråte

Back
Topp