*Martine*
Forelsket i forumet
Jeg hadde min første GU for snart 2 uker siden, (er bare 18 så hadde liksom ikke tenkt over det før) også plutselig så ringer legen min her om dagen og sier at klamydia testen var POSITIV[&:] jeg har jo hatt kjæreste i snart to år, og har ei datter på 8 mnd.. det betyr jo at jeg har gått med dette gjennom hele svangerskapet...[&:]
Katharina er jo ett perfekt barn sånn med tanke på utvikling og sånn.. men det er jo litt skummelt da... !!
Jeg vet at samboikke har vært utro, vi har hatt en skikkelig samtale å jeg vet han er ærlig..
Men jeg lurer egentlig på om jeg kan ha blitt steril i svangerskapet, om det er mulig liksom, siden klamydia kan jo gjøre en steril.. burde jeg sjekke meg for det??
Litt knotete skriving kanskje.. men men
Katharina er jo ett perfekt barn sånn med tanke på utvikling og sånn.. men det er jo litt skummelt da... !!
Jeg vet at samboikke har vært utro, vi har hatt en skikkelig samtale å jeg vet han er ærlig..
Men jeg lurer egentlig på om jeg kan ha blitt steril i svangerskapet, om det er mulig liksom, siden klamydia kan jo gjøre en steril.. burde jeg sjekke meg for det??
Litt knotete skriving kanskje.. men men