Huff... klage!!!!!!!

Et kallenavn

Glad i forumet
Gleder meg til å komme meg gjennom denne utrolig kjedelige første del av graviditeten!!

Småkvalm, svimmel, trøtt og skikkelig på kjipern.. Var akkurat sånn sist også, så vet det går over og at formen blir bedre enn noen gang, men føles så LENGE til.

Akurat nå føler jeg meg som jeg er 90 år!!!

*KLAGE*

know the feeling[:'(][:'(] men jeg syns usikkerheten er det værste. vet jo at det er ingen garantier etter uke 12, men det føles hvertfall bedre, og ikke minst når man kan kjenne liv

Jeg gleder meg veldig til ting jevner seg ut litt, for akkurat nå har jeg en pupp større enn den andre, pga hovenhet [8D][:'(]

Gleder meg veldig til å graviditeten bekreftet av lege, føler liksom ikke at det er ´ordentlig´ før han har sagt jeg er gravid (selv om min egen test har sagt det) [:D]

Har aldri vært gravid før...lurer bare på når kan jeg kjenne liv og hva skal jeg kjenne etter?

Når man kjenner liv, føles det som om det kiler litt i magen. Et litt forsiktig dunk som en pute som treffer bomull i begynnelsen.

Jeg venter mitt femte barn, og er følgelig litt mer sikker på følelsene enn man er første gang. Det tidligste jeg med sikkerhet har kjent liv er ved ca 15 uker. Jeg har kjent "bevegelser" også før den tid, men tarmene er også litt i ulage når man er gravid og jeg har ikke kunnet være sikker på at det var liv jeg kjente.
Første gang hadde jeg morkaka foran, og jeg kjente ikke liv før i uke 19-20.

Back
Topp