Huff ikke min uke...

Zherena

Glad i forumet
Først så var det jo det møte på torsdagen der de slapp bomba om at kansje sønnen min har autisme...
Så siden han skulle være hos bf i helga skulle jeg være hos typen...
Fredag og lørdag hadde vi det kjempe koselig...
På lørdagen stod han jo å sa til folk at dette var noe å satse på og at han var kjempe glad i meg...
Men plutselig så forsvant han og jeg prøvde å ringe og ringe... Ringte vel 20 ganger den natta for å få tak i han, men nei da...
Dro til og med hjem til han å ringte på og banka på vinduet, men neida 0 kontakt...
Så jeg måtte bli med ei venninne og typen hennes hjem og sove der.
Ringte han igjen litt før ett igår for å høre hva som hadde skjedd og når jeg kunne komme siden alle tinga mine var der...
Neida han tok ikke tlf da heller, men plutselig tikka det en mld inn på tlf min der han dumper meg av alle ting...
Dette forholdet funka ikke og han hadde nok med seg selv, tinga mine lå i bilen og nøkla mine lå i ei kasse utenfor døra....
Hvem faen er det som gjør sånn a????
Er så sinna her nå at jeg sprekker snart...
Han må seriøst være det feigeste og falskeste menneske jeg har vært bort i før...

Jaja måtte bare få ut litt steam her hehe [8D]

Mannfolk[:@] spyr av dem!! Åsså dumpe deg på en melding da. Kan han synke lavere? Huff!! Håper det går bra med deg[:(]

ORIGINAL: Tullerusket

Mannfolk[:@] spyr av dem!! Åsså dumpe deg på en melding da. Kan han synke lavere? Huff!! Håper det går bra med deg[:(]

Jeg er bare paff og sjokkert...
Som nå har gått over til sinne...
At han liksom kan skryte såååå mye av meg bare noen timer før og så plutselig dumpe meg over mld på den måten...
Han kunne da hvertfall vært så voksen å tatt det face to face syns jeg [:@]

Uff da, god klem til deg. Skikkelig dårlig gjort av han. Trodde ikke voksne folk dumpa partneren på sms. -[:D]

ORIGINAL: Thinkerbell82

Uff da, god klem til deg. Skikkelig dårlig gjort av han. Trodde ikke voksne folk dumpa partneren på sms. -[:D]

ORIGINAL: Thinkerbell82

Det trudde ikke jeg heller, men der ser du hvor feil vi kan ta [8D]

høres ut som en mann som har vært utro, og tar den letteste løsningen[;)]

trist for deg[&o] men egentlig hadde jeg vært OVERLYKKELIG, for slike menn er jo ikke noe man putter yndlingshylla...[:-]

Back
Topp