Huff, hvordan skal dette gå? Matlyst og vekt...

Tweak

Forumet er livet
Jadda, jeg går og tenker på mat HELE tiden og så blir jeg jo kvalm og uvel dersom jeg går sulten litt for lenge. Det gjør det ikke bedre at jeg blir sulten raskere enn før!
Og så har jeg bare lyst på søte ting...
Yeeeeha! Herlig!

jeg har også lyst på søte ting, men blir kvalm med en gang jeg spiser mer enn to biter. Men frukt er veldig veldig godt om dagen, Søtt friskt og sunt:) 

Jeg vil ha sjokolade, men jeg klare det ikke. blir kvalm.. 
Dette svangerskapet har gjort meg sunn. vann og frukt er det beste...

Kan ikke lage deg sjokolade milkshake av feks youghurt is. Eller smootie..

Jeg kjenner til den sulten = kvalm så her småspiser jeg også hele tiden.. Og jeg veier mye fra før av..
MEN bedre å legge på seg enn sykehuset og oppkast i 9 mnd...

Jeg spiser også veldig masse. Men jeg holder meg dessverre kun til brød omtrent jeg da. Noe som ikke er spesielt lurt siden det inneholder MASSE karbs.
Spiser en del sure epler, som er en god avveksling... men godis, og søte ting kunne jeg IKKE ha tenkt meg. heldigvis :p

Men syns allerede at jeg har lagt på meg da.. og selvfølgelig er det rundt magen.

Er også slik,men klarer ikkje noe søtt,surt eller noe slikt... Her er det brød eller noe annet mat. Og kebab klarer eg vertfal ikkje lenger,det blei eg så kvalm etterpå att eg skal vertfall ikkje ha det igjen.

Det er jo bare det at jeg har spist opp alt av frukt og sunne ting i løpet av pinsehelgen! Sliter big time i kveld! Kommer til å ende opp på kiosken senere og kjøpe meg noe fruktig. For ja, frukt er nam! :-) Har spist en hel korg med nektariner i helgen og grabbet til meg litt av lille frøken Julias eplebåter i ny og ne. Men nå er det tomt...

Tweak skrev:
Jadda, jeg går og tenker på mat HELE tiden og så blir jeg jo kvalm og uvel dersom jeg går sulten litt for lenge. Det gjør det ikke bedre at jeg blir sulten raskere enn før!
Og så har jeg bare lyst på søte ting...
Yeeeeha! Herlig!

hahaha, du og jeg Tweak!:) har det helt likt som deg! grusomt! spessiellt lakris og skjokolade!NAMMMMMMMMMM;D

Jeg elsker lakris! Var i Sverige i går og kjøpte lakrissnører, smågodt og sånne hvite "kritt" med lakris inni..  eh, 4 poser. 
emoticon

Spiser vel egentlig det jeg kommer over,, ussj men jeg har ikke lagt på meg noe.Så det er tydelig at det er en krevende prosess som foregår. Vi prøver å spise en del fisk , men har plutselig fått det for meg at laks smaker såpe hehe

Back
Topp