huff,huff.

lilllleMY

Glad i forumet
Vi var ute å spiste middag i går uten lillesnupp,hu var hos mine foreldre og det gikk visst ikke så bra[&:]

Hu ville ikke spise av flaska, noe hu har gjort før når jeg har pumpa og prøvd å gi hu flaske(seinest på fredag).

Snuppa hadde grini med en gang vi gikk ut døra og vært veldig sutrete og lei seg,noe hu ikke pleier å være.Så hadde hu sovna og vært like lei seg etter at hu hadde våkna igjen.

Vi var bare borte 2 og 1/2 time,men jeg kjenner at det ikke er noe ålreit å skulle gå fra hu igjen når hu reagerer sånn. Veit jeg heller burde prøve oftere sånn at hu kanskje venner seg til det. Men har virkelig ikke lyst!!

Åssen er det med babyene deres? Åssen har de reagert når det er noen andre enn mamma og pappa som passer de?

Offda.. Det er nok naturlig å føle det sånn..

Jeg har faktisk bare vært borte fra mini èn gang, og da var pappan på trilletur så jeg fikk vaske hus.. Så jeg kan ikke skryte på meg å være så tøff å ha latt andre passe han, nei.. Men må vel snart bite tenna i det sure eplet!

Her er det motsatt!![&:]
Mamma har hatt Casper flere ganger når jeg har vært hos tannlege, på shopping, i butikken osv.. Og han oppfører seg som en drøm hver gang! Bare smiler og koser seg![8|][:D] Så mamma skjønner jo selvfølgelig ikke hva jeg mener når jeg sier at han er så sutrete på kveldstid...[>:]
Tror nok ikke lille snuppa di skjønner at mamma og pappa er lenge borte når hun er så lita... Prøv igjen, så skal du se det blir helt annerledes![:D]

Mamman min har passet gullungenendel ganger og det går kjempe bra. Prøv igjen så skal du se att det går bedre.

Jepp vi får nok prøve igjen[&:]

Hu er jo i utgangspunktet mer urolig på kvelden enn på dagen så det kan hende det blir lunsj istedet for middag neste gang [;)]

Både mamma og pappa og svigermor har passet Kasper endel ganger! Går kjempefint! Han er heller ikke god på å ta flaske, så han spiser av meg så jeg vet han er mett før jeg drar, så er jeg jo sjelden lenge borte[;)] Men så jeg får kommet meg en tur på butikken, trena litt o.l.

Han oppfører seg ganske likt mot de fleste syntes jeg! Smiler og sjarmerer de i senk, eller sutrer litt om han er trøtt/luft i magen eller begynner å bli sulten. Men han pleier å bli veldig blid å smile masse når jeg kommer hjem igjen - så liker å tro at han har savna meg![;)][;)][:D] hehe[:D]

Prøv igjen du, går nok bedre neste gang[:D][:D]

ORIGINAL: yahoo83

Jepp vi får nok prøve igjen[&:]

Hu er jo i utgangspunktet mer urolig på kvelden enn på dagen så det kan hende det blir lunsj istedet for middag neste gang [;)]

Samme her! Så føler meg mest trygg på å ha barnevakt på dagtid[:)]

Back
Topp