Huff huff, (intime detaljer).

E.R.A.

Gift med forumet
Jeg måtte bare le.
Vi hadde litt kos her om dagen, i den vanlige gravide stillingen (på fire). Greie er at vi har speil på soverommet, som han sambo er veldig glad å se i. Hohoho, veelll, jeg kikket jeg og. Gjett hva jeg så[:o]? Nei da ikke noe skummelt, men noe veldig morsomt, jeg så ut som en drektig ku [8|], med magen hengende langt langt nede og dingende frem og tilbake, hehe, lo meg nesten ihjel jeg.[8D][8D][8D]

Tjohoo, babytivoli[:D][:D][:D]

Ja vi ser jo egentlig ganske flotte ut, men kan nok se litt underlige ut i en slik stilling ja.. Det er jo ikke til å unngå at sex både ser, føles og er litt rart om dagen.Godt vi har humor!![:D][:D][:D]
Synes det er rart at jeg om ikke alt for lenge skal få tilbake kroppen min tilbake..
mammaijuli

ORIGINAL: mammaijuli

Ja vi ser jo egentlig ganske flotte ut, men kan nok se litt underlige ut i en slik stilling ja.. Det er jo ikke til å unngå at sex både ser, føles og er litt rart om dagen.Godt vi har humor!![:D][:D][:D]
Synes det er rart at jeg om ikke alt for lenge skal få tilbake kroppen min tilbake..
mammaijuli

Jo da, kroppene våre får vi tilbake. Så gjenstår det sikkert litt jobb med trening og oppstramming, men vi blir jo så fine og sexy igjen. SÅ til neste sommer er vi kjempe deilige mødre.[:D]

Ha ha ha ha ha!!!!! Skjønner akkurat hva du mener.
Jeg prøver å unngå å se på meg selv i speilet når vi driver på sånn..... (vi har også en hel vegg av speil på soverommet, skyvedørsgarderobe)
Blir flirfull jeg og[:D]
Men min kjære syns heldigvis at jeg ser stråååålende ut[:)]

å herlighet [:D] sjønner godt hva du mener...

flirer som bare det jeg og men mannen min er ganske fornøyd og stolt, gleder meg sinnsykt til å få tilbake kroppen min jeg åsså men det er da ikke så lenge til[;)] MØØØØØØØØØØØØ 
[8D][8D][8D]

Hahaha!!!!

Kjenner igjen problematikken ja. Vi har av og til prøvd misjonær og det er ikke helt enkelt lenger. Samboeren får jo tatt litt push-ups mens vi koser oss da. [:D] Men er så teit å se den svære magen som homper i veien ... [:D]
Og uvandt at man ikke ser seg selv og hva som skjer ... [&:]

hehe drektig ku ja!!!
er ikke så greit lenger...[8D]

ORIGINAL: mc84

[:D]
Vi vokna tidlig og våryr i dag. Men magen va plutselig så stor og det endte med at vi styrte så mye at æ ble svett, holdt på å tisse mæ ut, fikk krampe i leggen... og begynte nesten å gråte av fortvilelse[:D] 

Vi hadde det slik en dag, sambo nesten ga opp( min monolog under ja):
-kjære kan du vente litt, jeg må tisse først.
-duuu, kjære, jeg må ut og prompe,
-du? jeg ble litt sliten i beina, kan vi skifte stilling.
-ehhh, du, jeg har vondt i ryggen.
Tjaaaa, bra han er en tolmodig mann[:D]

He-he [:D] Synes jeg ser dere!! [:D] 

Her i huset har det ikke vært sex siden 1.februar! [&:]

drektig ku ja... har speil på garderobeskapet vi å, jeg prøver jo å ikke se på... kjenner meg igjen der ja

Ser det for meg...

Back
Topp