Huff Huff Huff

Skjønner deg godt sunniva , bare få det ut.... Store lykke ønskninger om at det er en leieboer inni magen din.... og alle andre som prøver også.... en dag er det vår tur også vettu:))) stor klem fra Therese

Så også familieliv på TV2, måtte også gråte en skvett. Jeg vet akkurat hva de to gikk igjennom. Heldigvis er lille Frida ett levende bevis på at prøverørsmetoden virker på noen. Vi lyktes etter 2 forsøk. Det er bare en ting å si, GI IKKE OPP! Lykke til[:)][:)][:)]

Tusen takk alle sammen. Derer er bare så utrolig omtenksom og snille. Hjelper mye på humører dette. Jeg har hatt brun utflod i 2 dager nå. I morgen er den store IKM dagen. I morgest var jeg skikkelig kvalm og svimmel da. Fikk ikke sove mellom kl 05-06 på grunn av dette. Tok selvsagt en ny test da jeg sto opp men den var jo så negativ som det går ann å bli. Har liksom hatt smerter i livmoren i flere dager og det er no ejeg ikke bruker å ha før mensen. Har i derimot også mens smerter i ryggen så tanta kommer vel til avtalt tid i morgen. Er foresten ikke kvalm lenger.

Uff så trist Sunniva[:(], Krysser fingre og tær for att det blir denne pp. Hvis ikke blir du helt sikkert gravid når dere får prøverør. Det tror nå jeg [;)]

kan tenke meg det er tøft[:(]
gi ikke opp,en dag blir det deres tur og da sitter jeg her til å gratulere deg og se på bilder osv.
klemmer fra stine

Nei det er ikke snilt dette herre mot meg.. Jeg sitter her med tårer i øynene og holder på og drukne snart i mine egne tårer..Huff fy dere.. He he jaja lykke til og ja hva driver egentlig han der opppe med? Jeg bare ber for alle som prøver og bli gravid inkludert meg selv. Visst han ikke gjør noe snart så blir jeg skikkelig forbanna[:@]

Lykke til da og *krysse fingre for oss begge*

Kjære Sunniva: Jeg kan skjønne at det føles tungt, jeg syntes synd på meg selv og jeg er bare i 4 pp! Ønsker deg lykke til, håper virkelig at tanta ikke kommer idag!

Back
Topp