Er 9 uker påvei, å i helgen hadde jeg utflod med striper av blod i. Trodde kanskje at jeg kom til å miste, men følte ikke at alt håp var ute.
I dag derimot blør jeg.... Ikke mye, bare på papiret. Men det er friskt å jeg har sett etpar små klumper[:(]
Er nå helt overbevist om at lille spiren min nå ikke lever lengre å alt håp er ute...
Skal til legen i 1-tiden, å blir da forhåpentlig vis sendt til ul......
[:(]
-______________________________________________________
Da er jeg hjemme fra legen. Ikke så mye klokere, men med litt mer håp enn isted.
Han sa at jeg hadde lett for å blø oppi der, å at den tappen var lukket. Så mest sansynlig var det ingenting å bekymre seg over, men han kunne selfølgelig ikke garantere noe.
Jeg skulle få brev i posten med inkalling til ul. Håper bare ikke det tar for lang tid.
Så nå sitter jeg her bare å håper på at jeg ikke skal blø noe mer.....
I dag derimot blør jeg.... Ikke mye, bare på papiret. Men det er friskt å jeg har sett etpar små klumper[:(]
Er nå helt overbevist om at lille spiren min nå ikke lever lengre å alt håp er ute...
Skal til legen i 1-tiden, å blir da forhåpentlig vis sendt til ul......
[:(]
-______________________________________________________
Da er jeg hjemme fra legen. Ikke så mye klokere, men med litt mer håp enn isted.
Han sa at jeg hadde lett for å blø oppi der, å at den tappen var lukket. Så mest sansynlig var det ingenting å bekymre seg over, men han kunne selfølgelig ikke garantere noe.
Jeg skulle få brev i posten med inkalling til ul. Håper bare ikke det tar for lang tid.
Så nå sitter jeg her bare å håper på at jeg ikke skal blø noe mer.....