Huff...helt knust... *Samme som generell*

*Sookie*

Elsker forumet
Er 9 uker påvei, å i helgen hadde jeg utflod med striper av blod i. Trodde kanskje at jeg kom til å miste, men følte ikke at alt håp var ute.
I dag derimot blør jeg.... Ikke mye, bare på papiret. Men det er friskt å jeg har sett etpar små klumper[:(] 

Er nå helt overbevist om at lille spiren min nå ikke lever lengre å alt håp er ute...

Skal til legen i 1-tiden, å blir da forhåpentlig vis sendt til ul......

[:(]
-______________________________________________________

Da er jeg hjemme fra legen. Ikke så mye klokere, men med litt mer håp enn isted.

Han sa at jeg hadde lett for å blø oppi der, å at den tappen var lukket. Så mest sansynlig var det ingenting å bekymre seg over, men han kunne selfølgelig ikke garantere noe.

Jeg skulle få brev i posten med inkalling til ul. Håper bare ikke det tar for lang tid.
Så nå sitter jeg her bare å håper på at jeg ikke skal blø noe mer.....

Huff, så utrolig vondt for deg [:(]

Synes nå det var utrolig dårlig gjort av legen din å ikke ordne UL med engang, han kunne fint tatt noen telefoner å fått deg inn en eller annen plass ! Når man er i en slik situasjon, så blir det ikke akkurat bedre av å måtte vente enda lenger [&o]

Håper iallefall du får den timen raskt, og at alt er fint med lille spira di <3

*STOR klem*

Det går nok bra! Det er veldig vanlig å ha småblødninger i svangerskapet uten at det trenger å være farlig av den grunn. Jeg blødde litt forrige uke, men det var bare blodspor på papiret. Krysser fingrene for deg, og lykke til på UL i morgen [:D]

Leit å høre :( Men som mange sier er det mest sannsynlig ingenting galt. Krysser fingre og sender gode tanker likevel.

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Synes nå det var utrolig dårlig gjort av legen din å ikke ordne UL med engang, han kunne fint tatt noen telefoner å fått deg inn en eller annen plass ! Når man er i en slik situasjon, så blir det ikke akkurat bedre av å måtte vente enda lenger [&o]

*STOR klem*
sign

ORIGINAL: Babykiss

Leit å høre :( Men som mange sier er det mest sannsynlig ingenting galt. Krysser fingre og sender gode tanker likevel.

Jeg tror alt er i den skjønneste orden!!Jeg har også lett for å blø og har blødd i fem uker nå, brunt, svart og rødt blod. Klumpete, stripete, slimete, ja u name it. Var sånn med førstemann også, men har enda ikke mista og jenta mi er 3 år nå[:)] Enkelt å si det, men ikke ta sorgene på forskudd. hvis tappen i tillegg er lukket så er jo det veldig bra![:D]
men en stor klem til deg og lykke til!håper spiren din sitter godt!

HELT ENIG!!! Jeg hadde vært på legen igjen imorgen og forlangt litt fortgang og syns det er rart at du ikke fikk henvisningen direkte så du kunne ringt rundt og fått hjelp selv om han var så opptatt... GRRRR!!! slikt skulle ikke vært lov!

Krysser fingre og tær for deg og tar det som et godt tegn at legen forholdt seg så rolig (selvom jeg fortsatt mener han kunne ivaretatt deg litt bedre). Det må jo være et godt tegn at han ikke stresser og undersøkte deg godt.

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

*STOR klem*

Back
Topp