Huff, for en dag!

Mrs.J

Elsker forumet
Bah!! Jeg skal være så glad for at jeg ikke kaster opp som jeg gjorde i de to andre svangerskapene mine, men denne kvalmen tar all energien min!! 

Jeg jobber 100%, og i dag har jeg nok en dag vært kjempe kvalm, men det kommer og går gjennom hele dagen. Jeg er mye svimmel, faktisk innimellom så ill at jeg tror jeg skal svime av, i dag har jeg vondt i hodet også! Vann i kroppen, og et utrolig søvn behov. 

Flere som kjenner seg igjen?? Er et slit å komme seg gjennom arbeidsdagen!! Skulle ønske jeg hadde ferie NÅ...
 
Jeg vet :S Er så tungt å ta seg av familien etter jobb, for da jeg mest lyst til å bare sove. Sliter meg gjennom dagen på jobben med kvalmen, så er så trøtt når jeg kommer hjem. Har fortsatt to hele uker til på jobb før ferie, de kommer til å bli laaange..
 

Jeg hadde første dag i ny jobb i dag og synes det var så deilig og avslappende :P Hjemme må jeg løpe etter lillemor hele tiden, mens på jobb kunne jeg bare sitte ved pulten og jobbe i mitt eget tempo :P kvalmen er i sjakk så lenge jeg ikke er sulten eller tenker for mye på det.. 

Men det blir nok verre til helgen når jeg skal på den andre jobben min :/ 

 
uff, stakkar :( er ikke begynt å bli kvalm enda, men jammen er eg trøtt. Og har vært aleine med ungene i hele ettermiddag...ojojoj lunta er kort. Da må du sykemelde deg til kvalmen er over... 
 
kjenner igjen det, ja!!! jeg må passe på å ikke bli sulten for da tar kvalmen overhånd!
jeg er så sliten når jeg kommer hjem at jeg har null energi til å gjøre noe som helst!!
jeg har heldigvis noen kveldsvakter i uka! da er jeg hjemme alene hele dagen, går på jobb, og drar hjem igjen å legger meg!! får jo så dårig samvittighet for at jeg liker kvedsvaktene og, for de dagene får jeg jo ikke sett hverken mann eller barn!
men de dagene jeg først har kveldsvakt, og så morgenvakt dagen etter, er jeg så sliten at bena mine klapper sammen når jeg kommer hjem!
 
Jeg har vært alene med barna denne uken, så skal bli godt til helgen, da er mannen hjemme igjen, og vi har fri hele gjengen. Skal bli deilig! :)

Kvalmen har ikke vært så ille i dag faktisk. Veldig deilig. Men jammen er det opp og ned på dagene :)

Vi får stå sammen jenter og løfte hverandre opp i den "slitsomme" delen :)

Ønsker dere alle en stråååålende dag :)
 
Back
Topp