huff (flytting)

Neri83

Forelsket i forumet
Blir nok ikkje hornindal på oss... Nokon som veit om ledige hus frå nordfjordeid og utover?

Var ikke huset noe særlig ?

aner ikke om hus oppi der, litt for langt nord for meg det :P
Men masse lykke til :)

Har du vert på Haugland foresten ?

Haugeland vart utsatt pga forsikringen var treg med utbet. Men vi prøver igjen. Huset var flott det, men eg trur eg har pådratt meg ein urinveisinf. So kaldt var det, og dårlig rom løsning. Men er ein ny dag i morga so då får vi beg å leite igjen. No er eg dau sleten etter ti tima i bil, so no spretta eg ein cider og inntar sofaen. Og du, tusen takk for at du huska meg henriettemamma

Neri83 skrev:
Haugeland vart utsatt pga forsikringen var treg med utbet. Men vi prøver igjen. Huset var flott det, men eg trur eg har pådratt meg ein urinveisinf. So kaldt var det, og dårlig rom løsning. Men er ein ny dag i morga so då får vi beg å leite igjen. No er eg dau sleten etter ti tima i bil, so no spretta eg ein cider og inntar sofaen. Og du, tusen takk for at du huska meg henriettemamma

Du får kose deg med cideren, vel fortjent. Du får gi en lyd om du skal til Haugland, jeg bor bare 15-20 min unna. Kanskje vi kan møtes. Du har en jente på 2 år ikke sant? samme alder som tulla mi det.

Henriettemamma skrev:

Neri83 skrev:

Du får kose deg med cideren, vel fortjent. Du får gi en lyd om du skal til Haugland, jeg bor bare 15-20 min unna. Kanskje vi kan møtes. Du har en jente på 2 år ikke sant? samme alder som tulla mi det.

Jupp, vart to i mai. Ser du venta en te, sporty gjort med so tette. Ska ikkje sjå vekk for at eg arrangere ein fest for bv-jenter i sun/nordfjord. Når vi har flytta oppover.

så morro å se at det er flere på BV fra Nordfjord....flytta ned hit i fjor sommer :)

Back
Topp