HUff..... er helt knust....*oppdatert igjen*

*Sookie*

Elsker forumet
Er 9 uker påvei, å i helgen hadde jeg utflod med striper av blod i. Trodde kanskje at jeg kom til å miste, men følte ikke at alt håp var ute.
I dag derimot blør jeg.... Ikke mye, bare på papiret. Men det er friskt å jeg har sett etpar små klumper[:(] 

Er nå helt overbevist om at lille spiren min nå ikke lever lengre å alt håp er ute...

Skal til legen i 1-tiden, å blir da forhåpentlig vis sendt til ul......

Er her noen med solskinnshistorier, eller må jeg bare innse fakta?[:(]
-______________________________________________________

Da er jeg hjemme fra legen. Ikke så mye klokere, men med litt mer håp enn isted.

Han sa at jeg hadde lett for å blø oppi der, å at den tappen var lukket. Så mest sansynlig var det ingenting å bekymre seg over, men han kunne selfølgelig ikke garantere noe.

Jeg skulle få brev i posten med inkalling til ul. Håper bare ikke det tar for lang tid.
Så nå sitter jeg her bare å håper på at jeg ikke skal blø noe mer.....

Da er jeg endelig hjemme fra UL å alt så bra ut!![:D][:D][:D]

Er så glad nå! Huff.....begynte bare å grine med en gang hun dama sa at her var det en liten krabat[:D][:D]

Me happy, happy, happy!!!!!

Krysser fingrene for at du får en positiv overaskelse hos legen!

Lykke til!

Jeg fossblødde i uke 12. Med klumper og det hele!
Å har en jente på snart 8 mnd [;)]

ORIGINAL: LisasVerden

Det er jo alltids håp da, men skjønner jo du er bekymret og lei deg :(( håper på det beste....
Oppdater gjerne... tenker jo på deg da!

min søster blødde i mye i uke 12 og har nå to friske gutter på 2,5år

Det er alltid et lite håp der..skal krysse alt jeg har for at den lille spiren din er i godt behold!![:)]

Jeg hadde blødninger frem til uke 12, da jeg var gravid med eldstejenta,
og det gikk fint [:)]
Håper på det beste for deg!!

Blødde i uke 6,9 og 12 [:)]

så masse at det dryppet i do, og kom klomper.. store klomper å[:'(]
men legen sa det var koagulert blod [:)]

og har ei datter på 17 mnd nå [;)]

lykke til hos legen!
krysser fingrene[:)]

Jeg blødde i uke 6 og uke 10 .
da litt mer enn bare på papiret, og siste ganger var det bittelitt koagler. Ikke mye, en og annen liksom.. Og sitter her idag med ei datter på 2 år.. Såå alt håp er ikke ute..

Håper spiren din lever fremdeles

Tusen takk jenter! Gode ord hjelper alltid[:)]

Når man lester solskinnshistorier får jeg jo et lite håp...

Skal oppdatere når det er noe å oppdatere. Tviler igrunn på at jeg får komme til ul idag...

Ikke vær så sikker på det..

Jeg fikk komme på ul i uke 6.
satt hos legen og var nervøs og engstelig og på gråten. så lurte han på om jeg hadde behov for å vite om det levde nå, eller om jeg ville vente en uke og så ta en ny test.. Du kan gjette hva jeg svarte. 2 min etterpå var jeg på vei til gyn, og innen 30  min satt jeg i stolen. Ble innvendig ul, og der sså du hjertet banke.. Da brast jeeg sammen i gråt, av lykke...

Så stå på krravet ditt, og spill hysterisk kjerring dersom det virker at du ikke blir sendt videre

Jeg blødde i uke 8 og ble sendt på ul, der slo hjertet som bare det. Mathea er nå snart 5 mnd gml.
Jeg krysser alt jeg har for deg og at dette går bra!!!!

Jeg blødde litt i uke 6.. Kom inn til legen samme dag, men han ville sende meg til henvisning over jul!!! Det var 3 uker til.. Men jeg dro selv opp på sykehuset tul gyn. og sa hva legen sa... De tok meg inn med en gang.. De så en sprell levende unge der inne:):)
Hjertet slo enda ikke, men fikk time senere den uka, og da så de hjertet slo[:D]
Den lille spiren er nå snart 1 år(om 9 dager[:D])

Så rart at du ikke fikk time til UL med en gang[&:]
Men lykke til uansett. Jeg blødde en del en gang i uke 12 med minsta, og det gikk bra! [;)]

Jeg blødde i uke 6,8, 11 og 13.

I dag har jeg en frisk og fin gutt på snart 10 mnd [:)][:)]

jeg blødde rundt mensen runde to altså uke ni, og igjen uke 11 og 13 :) og jenta mi er snart 7 mnd :) så det er håp der!

jeg fossblødde med blod og klumper flere ganger!!

Hvis det er noen trøst så fossblødde jeg i uke 5.. En hel dag!
Men ut kom en frisk og rask Isak fordet [;)] De kalte det en truende abort.

Så lenge du ikke har store smerter tror jeg ikke det er noe farlig!
Jeg blødde nesten daglig de 12 første ukene, og jeg foss blødde. Men nå er snuppa mi over året, så det gikk helt fint[:D]

Men det hørtes jo lovende ut..

Var samme beskjed jeg fikk da jeg blødde i mitt svangerskap.. Og jeg gikk 9 mnd til ende..

krysser fingrene for deg, dette skal gå bra

Back
Topp