huff, ekkel stemning...

ORIGINAL: **Siljemor**

helt ærlig så har jeg et par navn som "irriterer" meg litt. de dukker opp over alt, har alle mulige slags merkelige meninger, og har et stort behov for å bli sett og likt. gidder skjeldent å lese trådene dems, og sitter ofte å himler litt med øynene hvis det kommer en tråd jeg syns er teit [8D] når det blir på grensen til ekstremt barnselig så får jeg litt hetta.............. MEN
hater ingen, liker de fleste! 

hvordan i all verden kan man hate noen man ikke kjenner?

ORIGINAL: karita

...ikke noe arti d...
Jeg så i en tråd lengre ned at det er noen som "hater" om jeg ikke husker feil, og "ikke liker" enkelte personer her inne.
Er det virkelig det?? Går det an å mislike noen så sterkt, spesielt vi septemberjentene?
Jeg har fått inntrykk av at vi er da en ganske så fredelig gjeng...kanskje noe jeg ikke har fått med meg altså.

Er det noen som føler det for noen av de andre septemberjentene? (vil selfølgelig ikke ha navn nei..).

Ja det var jo en fargerik beskrivelse.

Håper de ikke er så aktive da, så du ikke blir støl i øynene etter all den himlingen.

Heldigvis har ikke jeg det problemet at jeg irriterer meg eller får hetta av noen her inne.

ORIGINAL: MariaKA

var nok ikke deg linnogmia.

Men må si jeg er imponert over at det går an å hate noen man aldri har møtt.

ENig i det - hat er en veldig sterk følelse.....

hvis noen skriver at de hater noen her inne syns jeg ærlig talt den personen er litt blokka!! sterkt ord d der og er ingen her inne som har gjort seg fortjent av å bli hatet hvertfall...

Synes det er trist at det har blitt slik ekkel stemning her inne - synes ikke det var så lenge siden at mange på forumet her pratet om at det var så deilig at vi ikke hadde noen troll o.l. og at vi hadde en så god tone & stemning her inne. [:'(]

det er kjempetrist...men som jeg skriver i starten så synes jeg det er så ratr at det er mulig å misslike noen så mye, bare av å skrive og dele meninger. Trenger jo ikke å gå ut med det uansett, da blir det jo ikke noe koselig. Mange tenker sikkert om det er seg som noen irriterer seg over.

Jeg synes dere er supre jenter alle sammen jeg, storkoooser meg her inne sammen med dere

Men men, håper vi er ferdig med det tulle[;)] Ha en fin dag jenter[:D][:D][:D]

Back
Topp