huff,den influensaen

hamarjente

Forelsket i forumet
ja da var det influensaens tur igjen da...tar på kreftene det merker jeg,værtfall med en liten krabat som kever oppmerksomhet når du mest har lyst til å pekke dyne godt rundt deg å bare sove...mmm...hørtes godt ut..hehe...men det er bare å sette egne behov til side å slite seg opp av senga med rennende nese,tungt hode og kvalme.her skal det lekes,synges og øve mer på krabbing...hehe...koslig det og da,men blir sliten når man er dårlig ja.noen som skjønner hva jeg mener??

Ja det er noe dritt det der influensaensa greiene. Min samboer har nå hatt vondt i halsen og tett nese snart i en uke. Det tar jo aldri slutt. Så jeg vet at det ikke er noe godt for deg som går hjemme med et barn. Du har jo ikke samme energi så alt blir bare såååååååå tungt.

Håper du blir fort frisk i hvert fall... God bedring....
Drikk varm melk. Og gå med ull sokker. Det pleier å hjelpe.

takk for gode tips og litt sympati...hehe...

er det ikke rart hvordan vi jenter kan ligge med høy feber og være kjempesyke og likevel klare å ta oss av barna våre??
Min kjæreste hadde akkurat influensaen og vel, han klarte ikke å reise seg for å gi smokken til minstemann en gang..
og vel, jeg hadde vært like syk uka før(han var seff myyyyyyyyyyye sykere) og klarte fint å gjøre det pluss mer.
Jeg fikk null hjelp [:'(]

typisk mannfolk sier jeg..hehe..er nok et syndrom det der.
samboeren min tok seg FAKTISK fri fra jobben i går for å være hjemme med marcus så jeg fikk slappe av.men det er sikkert første og siste gangen det skjer ja.

[:D]Dere vet vel forskjellen mellom mannefeber og damefeber? Mannefeber er målbar (og nesten "dødelig") på alt over 37 1\2. ,Damefeber må være over 40....,og da er vi fortsatt i stann til småting.(sånn som matlaging ,barnepass og husarbeid....) Mannefeber er ikke til å spøke med. Vi damer må jo ikke plage noen som (kansje) ligger for døden,med rennende nese og nesten 38 i temp. Og så kaller de oss det svake kjønn????

ja damer er det sterke kjønn!!se for dere en mann gå i gjennom en fødsel da...hahaha...kommer til å dø ved den andre ria!!!men selvfølgelig,verden går ikke videre uten dem heller...

HEHEHE[:D] GOD BEDRING [:)]

Back
Topp