huff!! den ekkleste drømmen ever!!

hvitbeis

Glad i forumet
(need-to-know-info)
her jeg bor så er det en 500 meter med jorde før man kommer ned til havet! å vi har ingen kuer!! har heller aldri hatt det!
å som dere vet så var jeg å fisket i går!
å mens vi fisket så måtte jo jeg vase litt! for detb kom en kjempebrennmagnet inn mot den kaia vi sto på! å jeg (SUPERMEG!) skulle jo selfølgelig prøve å fiske den opp, me fiskestanga, så jeg lå bare der over kanten å døppa kroken nedi på den der magneten[:)]

så til drømmen:
det begynnte med at vi var å badet der vi var å fisket i går! å alle bade plutselig toppløse! men jeg var skeptisk, å det var bra, for plutselig var lillebroren min der lamme oss! så plutselig kom kjempebrannmagneten!! den fulgte etter oss, men vi fikk klatra opp på kaia(flaks), men da vi kom opp på kaia, så var vi plutselig inne i en gymsal! på sånne klatregreier på veggen, det viste seg at vi hadde kommet inn vinduet! å da var ikke broren min der lengre! det var tre bodyguards som skulle passe på meg!
å vi hadde plutselig en psycho-killer etter oss! så vi sprang ut i forbi en bil å satt oss inn, men vi kom på at vi måtte springe vidre! men da ble han ene bodyguardn igjen i bilen, så psycho-killern kom å knuste bilruta med en hammer av ettellerannet slag, så knuste han skallen til han fyren rett etterpå!(groteskt, jeg vet!) å når vi kom rundt hjørnet så var vi plutselig hjemme hos meg igjen, å det var masse publikum nedfor huset!
å oppfør huset så satt det en kis å sang!(en låt fra staind, men usikker på hvordan låt) så jeg satte meg ned å sang me! å når jeg gikk nedfor huset så hadde jeg mobilen i handa å den var knekt i to! å alt publikum var borte å det sto masse kuer der! å det var en tsunami rett nedfor huset vårs! den var iaf 10 meter høy di bøælgene! jeg husker jeg sa til meg selv at det var ikke ekte, for da hadde ikke kuene vært så rolige! men da tok tsunamien alle kuene! så plutselig lå jeg i senga mi!å jeg hadde en sånn følelse som om jag var dritings å bedøvet på etellerannet! mens jeg lå der så kunne jeg se alle tinga mine svaia fram å tilbake! å jeg prøvde fortvilt å bygge sammen mobilen min! men hver gang jeg fikk en bit på plass så datt en annen av!!

så våknet jeg[&:]

jeg hadde DEN jævlige følelsen!!!
vil aldri mere drømme sånn!!!

Ooooæææhh! FOR en fantasi! Har drømt noen VILLE drømmer jeg og.. Helt sjuke! Kommer ikke på noen akkurat nå.. Men har faktisk drømt om en tsunami jeg og!

å det verste var at jeg husket hver eneste detalj etterpå![&:]

har bestandig vært litt uklart hva jeg har drømt, men denne gangen så husket jeg alt!![&:]

Jeg husker faktisk ganske ofte drømmene mine jeg!!
JO!! En gang drømte jeg at alle tennene mine datt ut!!! [&:]
DET var ekkelt det!!! Husker de blei bare løsere og løsere, og til slutt så datt de ut!!! [:D]

[&:][&:][&:]

mamma sier at når man drømmer tenner så betyr det at noe kommer til å skje i din nermeste krets! hver gang hun har drømt tenner, så har noen havnet på sykehus ol.[&:]

synes det er morsomt at du kaller manetene for magneter jeg... så for meg at du skulle henge dem på kjøleskapet! [:D] Kjøleskapbrennmagneter [;)]

oj![:)]

hehehhe[:)]

da har vi lært no nytt i dag å da[:D]

Back
Topp