Huff,blod spor..

*Minibønna*

Forumet er livet
Da jeg tørka meg på do i sted kom det slim med blodspor[:(]

Jeg var på UL på Tirsdag og alt var fint, nå kverner det skikkelig i hodet her ja...
Ringte legen min og fikk beskjd om å ringe i morgen tidlig, så skulle jeg få komme inn på en UL, håper virkelig alt er bra.

For noe dritt altså..

Håper det går bra[:)]

Slapp av, legg deg ned og tenk positive tanker! Klem til deg!

Håper alt går bra hos legen din idag!!
Lykke til!!

Det har jeg hatt endel av og. Visstnok ikke noe problem om du ikke har alvorlige menssmerter og mye blod... Lykke til!

Huff ja det er skummelt, men helt normalt egentlig.... Så lenga man ikke har veldig vondt eller blør mye så ville jeg ikke bekymret meg så alt for mye. når man blir gravid så får man jo mere blod i kroppen, så man blør mye lettere. med førstemann hadde jeg masse små blødninger å det gikk helt fint... men helsestasjonen å legen er jo der for deg så hvis det uroer deg så er det bedre å snakke med de enn å gå rundt å uroe seg ja... men som sagt basert på mine egne erfaringer kommer det til å gå helt greit... forresten tror jeg at jeg leste en plass at hvis man har sett at babyen har det greit på tilig ultralyd så er det mye mye mye mindre sjans for at noe skal gå galt.....

Satser på at alt er like bra som det var på ul du nettopp hadde :):)

Tror du kan slappe helt av. Fikk helt panikk selv når jeg hadde det. Men ingen fare når det kun er blod spor.
Vet det ikke er enkelt å ta det rolig men det går som regel helt fint [:)]
Hadde det 3-4 ganger i uke 7. Og har hatt det en gang til etter men det var pga sex [8D]

Ingen sex nei[:o]

Legekontoret åpner om 20 min

Fått time nå klokken ti[:o]

Back
Topp