Huff, blir nervøs..

HemmeligG

Forumet er livet
Var på do nå, og oppdaga brunaktig utflod når jeg tørka meg. Det var ganske mye.. Noen som har opplevd det som kan berolige meg? Har også helt enorme menssmerter, det kan vel ikke være bra?!

Dere som har opplevd SA/MA, hadde dere graviditetssymptomer selv om dere mistet? Jeg er kjempekvalm, puppene er ømme og jeg kjenner hele tiden stikninger og strekninger i området rundt livmora, tenker jo at det må bety at det er en levende baby inni der?

Sent from my iPhone using BV Forum

ja hadde det med første mann, var en god del brukantig utflod og litt friskt blod men hadde ingen mage smerter

Var på do nå, og oppdaga brunaktig utflod når jeg tørka meg. Det var ganske mye.. Noen som har opplevd det som kan berolige meg? Har også helt enorme menssmerter, det kan vel ikke være bra?!

Dere som har opplevd SA/MA, hadde dere graviditetssymptomer selv om dere mistet? Jeg er kjempekvalm, puppene er ømme og jeg kjenner hele tiden stikninger og strekninger i området rundt livmora, tenker jo at det må bety at det er en levende baby inni der?

Hatt brun utflod en gang dette sv.skapet - og så vidt jeg vet er alt ok enda. Var kun en ettermiddag, men det var en del.

I mai mistet jeg på en søndag. Begynte med beun utflod onsdag, mer utflod og mer mørk farge torsdag, fredag var et par bloddråper, lørdag var det en del friskt blod, men kun på papiret. Søndag blødde jeg mer, og mer og mer utover dagen. Legevakten på ettermiddagen, og sendt til haste ul. Da var alt ute :( blødde så i ca 7 dager.

Hadde sterke, men ikke sykt sterke, menssmerter mens det foregikk. Hadde ømme bryster og, frem til jeg sluttet å blø.

Var 7+2. Og hadde generelt lite plager. Ingen kvalme eller no

♡02.03.2015♡

Jeg hadde brun utflod på fredag. Var på ultralyd i dag og alt står bra til med lille<3 Legen sa at brun utflod i 1 trimester er vanlig.

Ingen erfaring selv, men har hørt om
mange som blør uten at det er noe galt. Krysser fingrene for at dette går bra for deg også :)

Krysser fingrene jeg også, tørr knapt nok å gå på do nå.. Har kommet litt mer, men ikke mye. Spent på hva morgendagen bringer.

Jeg blødde ganske mye sist svangerskap fra uke 6-10. Ble redd og fikk sjekket opp. Alt gikk bra, og har i dag ei lita jente på 4 år sovende på naborommet <3. Så tror det er ganske vanlig, og at det ikke trenger å bety noe farlig. Men blir nok skeptisk selv om det skjer denne gangen og.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp