huff åhuff

Perlemor til to

Elsker forumet
Trygve har begynnt å skjære tenner. fryktelig å høre på. Han har jo akkurat fått de jo. Og så skjærer han TENNER........ Det er ille å høre på. Jeg propper inn sutten hele tiden, for jeg orker ikke høre på det. men jeg vil jo helst ikke at han skal ha sutten hele tiden da... Hmmmmmmmm... vanskelig valg.
 
ORIGINAL: ~L£n£~

Det er helt grusomt , jeg tar bare fingen inn i munnen hans og gnikker den på tennene og sier rolig nei....


det gjør jeg også...
 
det er helt forferdelig, casper bruker av å til å gjøre det...
 
Back
Topp